Bestaat toeval???

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ron

Bestaat toeval???

Bericht door Ron »

Ik zat toevallig te bladeren in het smoelenboek. Zie ik dat Theo Kaufman een rooie disco heeft en een new foundlander. Blijk ik ook over dezelfde combinatie te beschikken. Alleen die van mij heet Midas en is niet uit het water te slaan.

De Disco heeft vier nieuwe schokbrekers, een nieuwe stuurdemper en een nieuw pakket torsierubbers. Ik ben nu heeeel arm maar de koning te rijk en daar gaat het om. Kan weer over de flyover van a13 naar a20 rijden zonder tegen de vangrail aan te hobbelen. Prikkers dank voor alle mee-denk-akties.

Volgende week is de vakantie weer voorbij en ga ik me weer verdiepen in het lot van mijn Rotterdamse studenten op de hogeschool. Ook wel weer aardig jammer alleen dat je in Rotjeknor nergens meer kunt parkeren (zonder failliet te gaan) en wij onze vergunningen hebben moeten inleveren.

Openbaar vervoer Brrrr.!

Groeten,

Ron
Disco

Re: Bestaat toeval???

Bericht door Disco »

Ik weet niet of je lid bent van de NNFC en zwemt bij de regio Rotterdam, maar daar komen wij regelmatig. Nu niet ivm rode en blauwe algen in de Zevenhuizerplas. Daardoor is ons waterwerk seizoen letterlijk in het water gevallen.
Ik weet ook niet of je volgende week tijd zondag tijd hebt maar dan gaan we terreinrijden op de maasvlakte en daarna bbq en op het autostrand in Oostvoorne. Het is een B(ring)Y(our)O(wn) BBQ dus alles zelf meenemen, van bbq tot vlees en bestek borden enz.
Misschien zien we jouw en de jouwen daar wel.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
P.s. Bas komt ook mee dus Midas is ook van harte welkom
Ron

Bericht door Ron »

Ha die Theo,

De ellende (niet echt hoor!!) is dat ik volgende week de hele week bezig ben met de introduktie van de nieuwe informatica studenten. We sluiten die zondag af met, inderdaad ook een BBQ.

Misschien wel eens erg leuk om een dezer dagen de honden mee te nemen naar een plas en daar wat houten in het water te gooien.

Ik woon zelf in Delft, en is er na 22 jaar een droevig einde gekomen aan mijn relatie.
Volgende week verhuis ik naar mijn nieuwe huis. Daarna... geen idee. De Toekomst zal het leren. Het lijkt me erg leuk jullie hond eens te zien. Mijn disco is grijs dus over het algemeen meer ruimte voor beesten dan voor mensen. Er hangt ook een bepaalde geur die je misschien wel bekend is.

Groeten,

Ron Stobbe
Aad G

Bericht door Aad G »

Is er ooit in het ziekenhuis iets verwisseld ?
lris

Bericht door lris »

Nee dat waren ze juist vergeten volgens mij in dat ziekenhuis
jo.forster

Bericht door jo.forster »

over toeval; bij mij in het dorp (linne L is een weegenwachter die nu een zelfde s3 heeft als ik (de zelfde kleur en model alleen ik een klep hij een deur) natuurlijk ik een lier en band op motorkap en een vlag van LB achterop maar toch de type en kleur en jaartal hetzelfde in een dorp en er zijn al zo weinig sevile uitvoeringen.
jo fo
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Ron, als de waterminnende Midas flippers heeft, en de "bepaalde geur" achterin de Disco is een vislucht dan heb ik een schokkende mededeling: Midas is geen New Foundlander Midas is een ..........Zeehond.

Dennis B.
Ron

Bericht door Ron »

PFFFFFFF,

Is het dat.... Al bijna 5 jaar mee gewandeld, uit de vliet gevist, uit de gracht getild.
Vond gerookte zalm lekker net als zijn baas. Maar een zeehond.. nooit aan gedacht. Moet je een zeehond ook zo vaak kammen en komt daar bij het wisselen der seizoenen ook een complete ondervacht los. nooit geweten.

Nu snap ik het!

Groeten,

Ron Stobbe
Disco

Bericht door Disco »

Tja ik heb er een die nooit heeft leren zwemmen,een hardzwemmer wordt het dan ook nooit.
Onze Bas werdt na 1½ jaar de deur uitgeschopt hij enige wat hij in die tijd heeft gezien is een tuintje van 3 bij 3.
Onze tekkel (Bas/lullo/soepkip) zou vals zijn, maar doet niets dan slapen en met z'n 60 kilo in de wegliggen.
Een zeehond zou zo kunnen zwemmen/rondkijken/onderwaterkijken en drinken gaat dan ook niet te gelijk.
wat z'n vacht betreft iedere dag borstelen(truien tegelijk)en twee of drie keer per jaar naar de trimsalon (daar halen ze nog zo'n 2 á3 vuilniszakken d'r uit).
Tja je weet wat voor ras je heb,er zijn ook van die gekken die ze gewoon scheren!

Groeten Theo Kaufmann/Disco(nog 6 nachtjes slapen en bij nat weer met z'n alle in Aad G's achterbak)
Plaats reactie