88 Serie IIa / III gezocht!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jaap Bok

88 Serie IIa / III gezocht!

Bericht door Jaap Bok »

Beste LaRo rijders,

Ook ik ben iemand die van jongst af aan al gek is van de Land Rover. Nu ik voor mezelf besloten heb deze auto hobbymatig te gaan rijden merk ik dat er 'veel' aanbieders zijn. Ik zoek een 88 Serie IIa / III (Pickup) welke in de basis goed is. Dus technisch OK, de rest komt later wel. Is het mogelijk z'n auto te vinden rond de 3000 Euro of zal ik dan toch meer moeten meebrengen. Ze worden natuurlijk wel aangeboden, maar is dit ook reeel? Heeft iemand voor mij adressen van betrouwbare aanbieders?

Groet,
Jaap uit Harderwijk.
The_Dude

Re: 88 Serie IIa / III gezocht!

Bericht door The_Dude »

Hoi Jaap,

Had je deze al gezien?
[www.prikpagina.nl]
Is aardig wat je zoekt volgens mij.

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
peter 88

Bericht door peter 88 »

Jaap,

IK heb een 88 diesel uit 81 staan die waarschijnlijk weg moet i.v.m. aanschaf iets groter model, zit aan de andere kant van het water in Zeewolde dus je kan altijd even komen kijken.

Peter
The_Dude

Bericht door The_Dude »

Oh jeeh moet die weg?
Ben je landrover af of wil je een 109 ofzo?

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
peter 88

Bericht door peter 88 »

nee martijn hij moet niet weg maar de landrover bevalt gewoon zo goed ! ben ook als leek tegen deze goede auto opgelopen en sindsdien altijd op de uitkijk naar een langere 109/110 of zo, is gewoon makkelijk volgend jaar in frankrijk !

peter 88
Ad Groenenberg

Bericht door Ad Groenenberg »

Ik weet dat bouwie er ook nog twee heeft staan,een soft top en een hard top, tel staat bij de landrover site,succes
Ad Gr.
Plaats reactie