overdrive gezocht
overdrive gezocht
Ik ben op zoek naar een overdrive voor mijn serie 3 109 stawag, wie weet een goed adres hiervoor of heeft er 1 ongebruikt liggen??
Re: overdrive gezocht
Ook de firma LPI verkoopt overdive maar er zijn meer bedrijven het licht er aan welke je wilt hebben.
Jo Fo
Jo Fo
Had geen idee dat er ook nog verschillende overdrives waren, zit er veel verschil tussen en wat is er verschillend dan?? Ben nu wel erg benieuwd
Beste Beerman,
Er zijn in ieder geval 2 merken Overdrives:
- Fairly, nieuw niet meer te koop, 2e hands zeer prijzig maar zeer sterk
- Rocky Mountains, nieuw en 2e hands te koop, zeer prijzig en gemaakt van lichter materiaal
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Er zijn in ieder geval 2 merken Overdrives:
- Fairly, nieuw niet meer te koop, 2e hands zeer prijzig maar zeer sterk
- Rocky Mountains, nieuw en 2e hands te koop, zeer prijzig en gemaakt van lichter materiaal
Aad Koene,
een series I?
He Add, ik wist niet dat je ook een series I had... had je die al ofg is dat een nieuwe aanwinst (bouwpakket, net als ik?)
grtz. johan
grtz. johan
Re: een series I?
Johan,
Ik heb hem sinds een paar weken.
Het is inderdaad ook een bouwpakket, voorlopig opgeslagen, project voor volgend jaar.
Volgende week gaat Tinkerbell uit elkaar voor de carrosserie restauratie, even een weekje hard er tegen aan.
Aad Koene,
Ik heb hem sinds een paar weken.
Het is inderdaad ook een bouwpakket, voorlopig opgeslagen, project voor volgend jaar.
Volgende week gaat Tinkerbell uit elkaar voor de carrosserie restauratie, even een weekje hard er tegen aan.
Aad Koene,
Bij Rovers Down South New Orleans verkopen ze nieuwe en gebruikte Fairey overdrives. Ook voor onderdelen. Heb die van mij pas gereviseerd en de onderdelen daar besteld. Werkte prima.
Tjakko
Tjakko