In september '' krijg'' ik mijn defender 110 hagelnieuw.Ik kan haast niet wachten.
Echter veel ervaring ,wat betreft deze wereld, heb ik niet. Zo ook mijn vraag betreffende een airco.Is dit slim in een defender. Is dit zelf te monteren. Kan ik dit beter laten doen, of gewoon toch maar een raampje openzetten. Airco kan de lplaatsing van een lier belemmeren heb ik gelezen.
Groetjes Paul
airco
Re: airco
Paul,
Of je wel/niet een airco moet nemen is een persoonlijke keus. Ik heb er nu wel een en ben er blij mee. In mijn vorige LaRo had ik hem niet en dat ging ook heel goed met het openzetten van ramen enzo. Het is wel zo dat door de extra airco radiateur het plaatsen van een standaard lier niet 1/2/3 mogelijk is (net zomin als je een standaard A-bar kan plaatsen), De LaRo dealer heeft hier wel een oplossing voor als je toch een lier wilt hebben (kost niet weinig) maar wellicht kun je die ook bij andere bedrijven kopen. Een lier en Airco kan dus wel maar kost wat extra aan geld/moeite.
Mvrgr, Hugo
Of je wel/niet een airco moet nemen is een persoonlijke keus. Ik heb er nu wel een en ben er blij mee. In mijn vorige LaRo had ik hem niet en dat ging ook heel goed met het openzetten van ramen enzo. Het is wel zo dat door de extra airco radiateur het plaatsen van een standaard lier niet 1/2/3 mogelijk is (net zomin als je een standaard A-bar kan plaatsen), De LaRo dealer heeft hier wel een oplossing voor als je toch een lier wilt hebben (kost niet weinig) maar wellicht kun je die ook bij andere bedrijven kopen. Een lier en Airco kan dus wel maar kost wat extra aan geld/moeite.
Mvrgr, Hugo
Re: airco
Zou zelf geen airco in mijn in 2001 defender 110 (grijs kenteken) willen hebben.
Luikjes voor je neus open en raapjes naar beneden doen wonderen.
Mijn tranenplaat roofrack met daktent zorgen ook min of meer voor permanent rijden in je eigen schaduw.
Het blijft allemaal natuurlijk engels en ook een airco in een Defender zal ook niet gauw de Designerprijs van het jaar winnen.
De balk onder je dashboard zit er als het ware ondergeplakt en ook op je neus (lees raddiator) komt een extra stuk geplakt (niet mooi en onpractisch voor al eerder genoemde redenen).
Ik heb geen ervaring mbt betrouwbaarheid, zal wellicht OK zijn, maar ik heb toch maar liefst zo min mogelijk accesoires op een Landrover.
Succes
Luikjes voor je neus open en raapjes naar beneden doen wonderen.
Mijn tranenplaat roofrack met daktent zorgen ook min of meer voor permanent rijden in je eigen schaduw.
Het blijft allemaal natuurlijk engels en ook een airco in een Defender zal ook niet gauw de Designerprijs van het jaar winnen.
De balk onder je dashboard zit er als het ware ondergeplakt en ook op je neus (lees raddiator) komt een extra stuk geplakt (niet mooi en onpractisch voor al eerder genoemde redenen).
Ik heb geen ervaring mbt betrouwbaarheid, zal wellicht OK zijn, maar ik heb toch maar liefst zo min mogelijk accesoires op een Landrover.
Succes