Afgekeurd *(&^(#@@#@%@#
Afgekeurd *(&^(#@@#@%@#
Vandaag naar de APK geweest en helaas.......... Afgekeurd
Maar ik dinsdag voor de herkansing
Afgekeurd op 10 punten ! waarvan 8 lostzittende veerophanging boutje en onvoldoende borging (hoe zou dit nou toch komen ) Verder ook nog de enige stukjes originele remleiding tussen mijn voorcilinders gecorrodeerd (hebben we dat ook gehad) en kon de man van de APK niet aan het verstand brengen dat landrover wiellagers MOETEN ruisen dus moet die nu voor ook vervangen! Maar gelukkig alle zaken waar ik echt bang voor was hebben ze niet moeilijk over gedaan
Groetjes Bowy die nu wat te doen heeft morgenochtend!
Maar ik dinsdag voor de herkansing
Afgekeurd op 10 punten ! waarvan 8 lostzittende veerophanging boutje en onvoldoende borging (hoe zou dit nou toch komen ) Verder ook nog de enige stukjes originele remleiding tussen mijn voorcilinders gecorrodeerd (hebben we dat ook gehad) en kon de man van de APK niet aan het verstand brengen dat landrover wiellagers MOETEN ruisen dus moet die nu voor ook vervangen! Maar gelukkig alle zaken waar ik echt bang voor was hebben ze niet moeilijk over gedaan
Groetjes Bowy die nu wat te doen heeft morgenochtend!
Re: Afgekeurd *(&^(#@@#@%@#
Sterkte met sleutelen morgen.
wel jammer dat hij er niet fluitend doorheen is gekomen.
Steven
wel jammer dat hij er niet fluitend doorheen is gekomen.
Steven
Ja rot voor je!!!!! Maar denk het komt altijd goed met een Landrover onder je kont.
Groetjes van de Blauwe LAndROver uit Weelde
Groetjes van de Blauwe LAndROver uit Weelde
Heeeeejjj Bowy!
Gek hoor dat 'ie niet door kwam?
Had 'ie nou helemaal geen medeleien met je.....
Nou, suc6 gewenst met de volgende keuring!
Groetjes uit het Alkmaarse, Marco
Gek hoor dat 'ie niet door kwam?
Had 'ie nou helemaal geen medeleien met je.....
Nou, suc6 gewenst met de volgende keuring!
Groetjes uit het Alkmaarse, Marco
Bowy,
soms zit het mee en soms zit het tegen.
Blijkens de afkeurpunten heb je Serious II ook niet echt van heel dichtbij bekenen voordat je naar de keuring ging, foei.
Dinsdag herkansing, zal duimen voor je.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
soms zit het mee en soms zit het tegen.
Blijkens de afkeurpunten heb je Serious II ook niet echt van heel dichtbij bekenen voordat je naar de keuring ging, foei.
Dinsdag herkansing, zal duimen voor je.
Aad Koene,
Heb wel gekeken, maar een paar dingetjes gemist !
Wel veel tijd geinvesteerd om de handrem te fixen...... (die oude keerring zat errug vsast in de bak. (nu alleen nog de vooras keering en dee salisbury keerring vervangen (evne nog de carter dichtmaken en hij is lekvrij!
Groetjes Bowy
Wel veel tijd geinvesteerd om de handrem te fixen...... (die oude keerring zat errug vsast in de bak. (nu alleen nog de vooras keering en dee salisbury keerring vervangen (evne nog de carter dichtmaken en hij is lekvrij!
Groetjes Bowy
Erg optimistisch, ik heb besloten voor de herkansing te gaan als ik mijn tdi blok monteer, wat de droom om mijn huidige blok lek dicht te krijgen heb ik laten varen. De afkeur punten vallen mij 100% mee "zeker geen bekende met het Laro fenomeen, heel verstandig".
Susses Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Susses Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Kijk Jorrit jij begrijpt wat ik bedoel........... en waarom ik toch best blij ben dat hij "alleen" maar hierop is afgekeurd
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Hé Bowi,
Over afkeuren gesproken, zojuist een gescheurde chassisbalk gevonden bij mijn LW. Denk ook niet dat dit gewaardeerd wordt door de APK keurmeester of wel? Betekent dus dat er ook hier weer "enig" werk te doen valt.
Suc6 met jouw klusjes, Jan F.
Over afkeuren gesproken, zojuist een gescheurde chassisbalk gevonden bij mijn LW. Denk ook niet dat dit gewaardeerd wordt door de APK keurmeester of wel? Betekent dus dat er ook hier weer "enig" werk te doen valt.
Suc6 met jouw klusjes, Jan F.
Al eens aan gedacht dat keurmeesters ook mee (kunnen gaan) kijken op deze pagina. Volgens mij worden ze steeds gewiekster. De Laro is duidelijk bij veel zo niet alle, stations in de picture.
Je begrijpt het al: Ik moet nog, dus mondje klamboe.
André
Je begrijpt het al: Ik moet nog, dus mondje klamboe.
André
Ja John,
Buiten dat Bowy wel eens iets kapot rijdt, ziet hij ook wel eens iets over het hoofd.
Aad Koene,
Buiten dat Bowy wel eens iets kapot rijdt, ziet hij ook wel eens iets over het hoofd.
Aad Koene,
Jep heb ik over nagedacht .... maar ik ken mijn keurmeester en weet dat hij op de volkswagen.pagina zit
Groetjes Bowy
ps ze zijn er bijna meer dan een uur omheen geweest en hebben echt niets gemist hoor!!!!
Groetjes Bowy
ps ze zijn er bijna meer dan een uur omheen geweest en hebben echt niets gemist hoor!!!!
uh tja wat moet ik hierop zeggen...... 2 te losse boutjes (veerschommels) 2 niet borgmoertjes (wel ringetjes) waar ze wel moeten zitten, kentekenplaat verlichtingslampje doorgebrand (had ik net het armatuur vervangen vorige week!!!) en remleidingen onvoldoende vast getyrept, en voorste aandrijfas beetje speling op spiebanen dus gedemonteerd (wat er niet zit kan ook niet afgekeurd worden (dit alles omschreef ik als onvoldoende vastzittende boutjes dus het valt wel mee geloof ik.........)
Maar ach ik heb volgende week weer een APK! en hoop voor jullie volgende keer dat je aan de beurt bent hetzelfde !! (in een keer )
Groetjes Bowy
Maar ach ik heb volgende week weer een APK! en hoop voor jullie volgende keer dat je aan de beurt bent hetzelfde !! (in een keer )
Groetjes Bowy
Hoi Jan,
gescheurd of doorgeroest en toen gescheurd??? waar? Had dit vorig jaar ook en uiteindelijk een nieuw chassis gemonteerd... maar misschien valt het mee, vertel eens wat mee..
Groetjes BOwy
gescheurd of doorgeroest en toen gescheurd??? waar? Had dit vorig jaar ook en uiteindelijk een nieuw chassis gemonteerd... maar misschien valt het mee, vertel eens wat mee..
Groetjes BOwy
Net naast de voorste veerophanging links voor. Eerst aan de onderkant een "gaatje" ingeroest en toen voorzichtig beginnen te scheuren. Heb er zojuist een nieuw stuk ingelast. (warm joh met dit weer), niet van nieuw te onderscheiden. Nu alleen nog een gaatje gevonden in een outrigger rechtsvoor, maar hier komt minder kracht op dus hoeft alleen nog maar "cosmetisch" gelast.
Had jij ook van die teer op je balken zitten zoals het leger dit zo ruim opsmeert?
Dit veroorzaakt nl. de problemen. Die troep gaat na verloop van tijd scheuren zodat er water onder kruipt. Dan gaat het eronder rotten en dat zie je pas als er een plak van die troep loslaat en er een stuk chassis meekomt. Zoek nog een snelle methode om die troep er snel af te halen.
Groet, Jan F.
Had jij ook van die teer op je balken zitten zoals het leger dit zo ruim opsmeert?
Dit veroorzaakt nl. de problemen. Die troep gaat na verloop van tijd scheuren zodat er water onder kruipt. Dan gaat het eronder rotten en dat zie je pas als er een plak van die troep loslaat en er een stuk chassis meekomt. Zoek nog een snelle methode om die troep er snel af te halen.
Groet, Jan F.