Twee weken vakantie gehad op Rhodos. Gedaan wat ik het beste doe, met mijn gezicht naar beneden in het water drijven (veel gesnorkeld dus).. even een inhaal slagje:
Sue en Yuri: Gefeliciteerd!
Jorrit: Beterschap joh!
Victor: Hoe is het met de ambulance?
Aad: Gefeliciteerd met de S1!
Bowy: De volgende keer niet als ik op vakantie ben!
Groetjes Mike, Belinda en Bunny
Je gaat even op vakantie..
Re: Je gaat even op vakantie..
HE die Mike lekker bij gelezen zie ik al. ik hoop dat je een lekkere vakantie heb gehad, en als je snorkelen zo heerlijk vind kan ik je echt aanraden even door te sparen en een keer je duikbrufet te halen de ideale auto heb je er al voor. En dat is echt het einde, helaas zit het er voor mij het komende 1/2 jaar niet in. Snolrkelen nog wel over 2 a 3 maanden maar het duiken niet ivm dat stikstof het herstel van de botten tegen werkt.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
PS hoe is het met Bunny?
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
PS hoe is het met Bunny?
Hey Jorrit..
Aan duiken zaten wij ook te denken. Grappig genoeg waren de meeste LaRo´s die ik op het eiland zag aan het wachten op hun duikende baasjes.
Bunny moest noodgedwongen even wachten omdat de veels te lang verwachte vakantie even de fondsen opeisten, maar we zijn weer terug, dus kan ik weer alle aandacht erop spenderen.. Nou ja, bijna alle aandacht. Ik ben ook op zoek naar een andere baan. (Dus als er toevallig iemand is die meeleest en nog wat weet..)
Sterkte verder, joh. Als je wat nodig hebt, zeg het maar.
Oh ja, neem nooit een vulpen mee het vliegtuig in..
Aan duiken zaten wij ook te denken. Grappig genoeg waren de meeste LaRo´s die ik op het eiland zag aan het wachten op hun duikende baasjes.
Bunny moest noodgedwongen even wachten omdat de veels te lang verwachte vakantie even de fondsen opeisten, maar we zijn weer terug, dus kan ik weer alle aandacht erop spenderen.. Nou ja, bijna alle aandacht. Ik ben ook op zoek naar een andere baan. (Dus als er toevallig iemand is die meeleest en nog wat weet..)
Sterkte verder, joh. Als je wat nodig hebt, zeg het maar.
Oh ja, neem nooit een vulpen mee het vliegtuig in..
Welkom terug
Hoi Mike,
bedankt voor de felicitaties, het was een superdag! Zo te horen ben je weer helemaal klaar voor de strijd tegen de LaRo-elementen.
Groetjes,
Sue en Leopold
bedankt voor de felicitaties, het was een superdag! Zo te horen ben je weer helemaal klaar voor de strijd tegen de LaRo-elementen.
Groetjes,
Sue en Leopold
Neem die zelfde vulpen ook niet mee in de trein de bergen in...... of zorg voor een zwart overhemd. 
Martin

Martin