velgmaat
velgmaat
ik heb eeb lightweight 88 militaire landrover. Eerder heb ik al om velgen gevraagd omdat ik er 7.50 x 16 op wil zetten. Alleen past dit op de standaard velg. Als ik bij fabrikanten kijk zie ik minimaal 5.5 J staan. Als ik het prikbord er op na sla dan spreekt men van 5 J, 5,5 J en zelfs 6J welke standaard onder de militaire landrover zou zitten. Wie weet exact hoe het zit, want ik heb een leuke aanbieding van de standaard velgen.
Re: velgmaat
Hoi musketier.....
Neem hier eens een kijkje
[members.lycos.nl]
Groetjes BOwy
Neem hier eens een kijkje
[members.lycos.nl]
Groetjes BOwy
...ik weet het nu ook niet meer.
onder mijn 109 komen twee FOUTE velgen vandaan die bij nader inzien WEL 5,5J lijken te zijn maar een andere offset hebben.
ik DACHT dat ze op een 88" hoorden... Bowy HELLUP ???
ik heb ze nu los liggen dus ze zijn te koop/ruil
€15,- p/s of zo?
groeten,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
06 - 448 669 24
onder mijn 109 komen twee FOUTE velgen vandaan die bij nader inzien WEL 5,5J lijken te zijn maar een andere offset hebben.
ik DACHT dat ze op een 88" hoorden... Bowy HELLUP ???
ik heb ze nu los liggen dus ze zijn te koop/ruil
€15,- p/s of zo?
groeten,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
06 - 448 669 24
KLopt je hebt 5,5 J in twee verschillende offset maten.... de maat waarbij de band verder naar buiten komt (hart verder naar binnen) is zeldzamer.
Groetjes BOwy
Groetjes BOwy
als ik dus op jouw site kijk zie ik dus dat de landrover 88 5j velgen heeft, en zijn deze dus NIET geschikt voor 7.50 x 16 omdat deze band te breed is.
idd, wordt afgeraden, maar wat niet kan ......... Maar verstandiger is bredere velgen en dan kun je ook nog een beetje blijven sturen!
Groetjes BOwy
Groetjes BOwy
zijn ca 20 euro waard
Iemand nog een disco velg liggen????
Groetjes Bowy
Iemand nog een disco velg liggen????
Groetjes Bowy