Nog meer foto BYO BBQ !!
Nog meer foto BYO BBQ !!
Hallo allemaal,
Ik zal me ff voorstellen, mijn naam is Jeroen van der Velde en woonachtig in Spijkenisse - Rotterdam.
Sinds een jaartje zit is geregeld naar landrovers te kijken nadat mijn collega en over-over-over-over-over buurman ook zo'n kast (worden van R. Bollebol) heeft gekocht.
Ga 'ns mee naar een dagje Laro's kijken, terreinrijden en BBQ'en vroeg de buurman. Waarom ?
In Groningen, sjezus, da's een takke-eind rijden.
Maar ik het het uitstekend naar m'n zin gehad, misschien dat ik ooit ook nog wel eens een Laro ga kopen.
Hier nog een paar foto's van de zeer geslagen BYO BBQ dag: [members.ams.chello.nl]
Ik zal me ff voorstellen, mijn naam is Jeroen van der Velde en woonachtig in Spijkenisse - Rotterdam.
Sinds een jaartje zit is geregeld naar landrovers te kijken nadat mijn collega en over-over-over-over-over buurman ook zo'n kast (worden van R. Bollebol) heeft gekocht.
Ga 'ns mee naar een dagje Laro's kijken, terreinrijden en BBQ'en vroeg de buurman. Waarom ?
In Groningen, sjezus, da's een takke-eind rijden.
Maar ik het het uitstekend naar m'n zin gehad, misschien dat ik ooit ook nog wel eens een Laro ga kopen.
Hier nog een paar foto's van de zeer geslagen BYO BBQ dag: [members.ams.chello.nl]
Re: Nog meer foto BYO BBQ !!
Coole foto's!
Gelukkig werd het niet dieper
Groetjes Bowy
Gelukkig werd het niet dieper
Groetjes Bowy
Zeker leuke foto's ook mooi overzichtje.
Maar sta je zelf ook ergens op de foto's , dan weten we wie de foto's heeft genomen :+
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Maar sta je zelf ook ergens op de foto's , dan weten we wie de foto's heeft genomen :+
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik sta zelf nergens op mijn foto's.
Bij de andere heb ik ook geen spoor van mijzelf kunnen herkennen, de Laro's zijn toch mooier !
Ik was die dag herkenbaar aan een knalgele soort van regenjas, dus degene die er die dag waren hebben me vast nog gezien.
Jeroen
Bij de andere heb ik ook geen spoor van mijzelf kunnen herkennen, de Laro's zijn toch mooier !

Ik was die dag herkenbaar aan een knalgele soort van regenjas, dus degene die er die dag waren hebben me vast nog gezien.
Jeroen
Ik heb je gezien.......!!!
.
Je zat bij mij in de auto!!
Groetjes Bowy
.
Je zat bij mij in de auto!!
Groetjes Bowy
foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet het niet ik heb niemand met een gele regenjas gezien.
Steven
ik weet het niet ik heb niemand met een gele regenjas gezien.
Steven
Geen gele regenjas gezien ?
Dat ding kan gewoon niet meer opvallen, zo geel issie !
Ik was 1 van het kijkende publiek,ben met Arnoud (Noud 109) met de blauwe 109 (zie 1-ste 2 foto's op mijn site) vanuit Spijkenisse (Rotterdam) aan komen rijden. Bril dragend, kort haar en op de BBQ had ik mijn jas niet aan (nu wordt het verwarrend!).
Wie ben ik, wat ben ik !!
Groeten,
De gele jas
aka Jeroen
Dat ding kan gewoon niet meer opvallen, zo geel issie !
Ik was 1 van het kijkende publiek,ben met Arnoud (Noud 109) met de blauwe 109 (zie 1-ste 2 foto's op mijn site) vanuit Spijkenisse (Rotterdam) aan komen rijden. Bril dragend, kort haar en op de BBQ had ik mijn jas niet aan (nu wordt het verwarrend!).
Wie ben ik, wat ben ik !!
Groeten,
De gele jas

aka Jeroen
kijk aan op de BBQ was je dus zogezegd incognito.
Ik was alleen op de BBQ en kan dus nooit het gele regenjasje met de groene kikkerlaarsen gezien hebben. Of had je geen kikkerlaarsen aan? rode zuidwester dan?
Steven
bowy kijk ff in je meelboks van je hetemeel
Ik was alleen op de BBQ en kan dus nooit het gele regenjasje met de groene kikkerlaarsen gezien hebben. Of had je geen kikkerlaarsen aan? rode zuidwester dan?
Steven
bowy kijk ff in je meelboks van je hetemeel
Ik heb mezelf gevonden !!
Heb er 31 jaar over gedaan, maar toch
Klik op [www.prikkers-plakboek.tk] het nieuwe prik/plakboek van 3s, foto rechtsboven in het scherm, aan de linkerkantvan de foto, achter 3s z'n auto.
Nee, niet dat bord (is ook geel) maar dat andere gele ding !
Jaaaa, ik sta op een foto .......
Jeroen
Heb er 31 jaar over gedaan, maar toch

Klik op [www.prikkers-plakboek.tk] het nieuwe prik/plakboek van 3s, foto rechtsboven in het scherm, aan de linkerkantvan de foto, achter 3s z'n auto.
Nee, niet dat bord (is ook geel) maar dat andere gele ding !
Jaaaa, ik sta op een foto .......
Jeroen
Ah je hebt nog achterin de chevy gezeten en bent nog een stukje meereden naar het "moeras".
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
En nu je zo veel hebt gelift ga je ook een "apparatus" kopen?
Ga nog 'ns naar 3s z'n prikb(r)oek, foto van de BBQ, in het midden, naast die blauwe jas (da's Arnoud), ik steek net wat in m'n bakkes !!
Jeroen
Jeroen
Zodra ik knutselruimte EN geld heb, dan zal ik er nog 'ns aan denken.
Ben ook niet zo'n techneut, kan net het luchtfilter van het oliefilter onderscheiden,dus om dan aan een apparatus te gaan zitten knutselen. Ben bang dat het dan een heel duur gestrand project gaat worden ....
Jeroen
Ben ook niet zo'n techneut, kan net het luchtfilter van het oliefilter onderscheiden,dus om dan aan een apparatus te gaan zitten knutselen. Ben bang dat het dan een heel duur gestrand project gaat worden ....
Jeroen
Is het nu een keertje afgelopen ?!?!?!
Het wordt nu toch wel irritant hoor, al die gave foto's! Mooi tereintje, lekkere BBQ, allemaal lachende gezichten...
Ik heb echt een traantje weg moeten pinken van frustratie afgelopen zaterdag! #@%$#@verdomde vrachtwagenchauffeurs op de A6, die gaan een beetje over de weg liggen dweilen als ik er aan kom. Had ik nou toch maar over Zwolle gegaan ...zucht...
Gaat er nog iemand naar Axel aanstaand weekend?
Groet Sue
Ik heb echt een traantje weg moeten pinken van frustratie afgelopen zaterdag! #@%$#@verdomde vrachtwagenchauffeurs op de A6, die gaan een beetje over de weg liggen dweilen als ik er aan kom. Had ik nou toch maar over Zwolle gegaan ...zucht...
Gaat er nog iemand naar Axel aanstaand weekend?
Groet Sue
Re: Is het nu een keertje afgelopen ?!?!?!
tja het was echt heeeeeeeeeeeeeel gezellig in Groningen...........
Steven
Steven
Heeeelllll gezellig !!!
En de BBQ was lekker !!!!
Heerrrrrlijk !!!
Aacchhh arme Sue'tje.
Nu niet meer pesten hoor jongens !!
Jeroen
En de BBQ was lekker !!!!
Heerrrrrlijk !!!
Aacchhh arme Sue'tje.
Nu niet meer pesten hoor jongens !!
Jeroen
Valt wel mee hoor Jeroen! 2 jaar terug wist ik niet eens wat een carburateur deed (nog steeds niet trouwens!!)
maar dat geld is wel een probleem! (heb ook geen geld (meer!!!)
Groetjes Bowy
maar dat geld is wel een probleem! (heb ook geen geld (meer!!!)
Groetjes Bowy
Hee Sue, komt zeker een nieuwe editie in de toekomst!! In ieder geval in 2004 maar misschien al eerder we zullen zien!
Groetjes Bowy
ps ik vond het ook super jammer jullie te moeten missen!!!
Groetjes Bowy
ps ik vond het ook super jammer jullie te moeten missen!!!
Arnoud gaat misschien nog met een project beginnen.
Als dat doorgaat ga ik misschien wel helpen ( met de juiste steeksleutel aan te geven), dan leer ik er hopelijk nog wat van !
Je hoort het tegen die tijd wel
Grtz,
Jeroen
Als dat doorgaat ga ik misschien wel helpen ( met de juiste steeksleutel aan te geven), dan leer ik er hopelijk nog wat van !
Je hoort het tegen die tijd wel
Grtz,
Jeroen
Axel a.s. zaterdag en zondag
Jeebee heeft weer een weekendje, ik denk er over om het op de zondag er weer op te wagen... Hopelijk breekt Yuri dit keer niet weer een steekas
De vorige keer kon ik na een krap 1/2 uur het terrein al weer uit.
Groet Sue en Leopold

Groet Sue en Leopold
Re: Axel a.s. zaterdag en zondag
'k zal eens kijken offik er ook kan zijn lijkt me wel leuk.
groeten Theo Kaufmann/Disco
groeten Theo Kaufmann/Disco