Het is bijna zover
Naar ik begrepen heb komen de eerste deelnemers al vrijdagavond op de camping
Er is echter een kleine verandering in het programa
Let wel zondag middag is er een geheel verzorgde picknick langs de dijk
Na wat geleur is het ook weer gelukt om dit volledig gratis (gesponserd)te regelen
mochten er nog prikkers zijn die mee willen rijden dit kan geef je snel op via
westfriesebolpijl@hotmail.com
dit kan tot morgen middag 18.00
Noordholland Comité
(evert)
westfiesebolpijl picknick
Re: westfiesebolpijl picknick
Wordt het onze vrouwen wel weer heel makkelijk gemaakt. Hoeven ze geen boodschappen te doen 
Evert, geweldig mochten er toch nog kosten zijn schroom niet en geef het door op zondag zodat we kunnen "lappen"
Tot zondag geert Jan

Evert, geweldig mochten er toch nog kosten zijn schroom niet en geef het door op zondag zodat we kunnen "lappen"
Tot zondag geert Jan
westfiesebolpijl: eten?
Bram,
wat een leuk idee van die picknick!
Ik ben maar eens gaan nadenken over de rit en, mede gezien het warme weer, weet ik niet helemaal zeker wat ik zaterdagavond ga eten.... Een BBQ meenemen is ook nogal wat in een 88-inch en de vraag is of het mee te nemen vlees (en andere dingen) wel zolang goed blijft tijdens de zaterdagrit.
Of was er al een plan om gezamenlijk te gaan eten (in welke vorm dan ook)?
Mvg
Harry & de 'RUS'
wat een leuk idee van die picknick!
Ik ben maar eens gaan nadenken over de rit en, mede gezien het warme weer, weet ik niet helemaal zeker wat ik zaterdagavond ga eten.... Een BBQ meenemen is ook nogal wat in een 88-inch en de vraag is of het mee te nemen vlees (en andere dingen) wel zolang goed blijft tijdens de zaterdagrit.
Of was er al een plan om gezamenlijk te gaan eten (in welke vorm dan ook)?
Mvg
Harry & de 'RUS'
Re: westfiesebolpijl picknick
Harry,
Dat was een posting van Evert. Echter vanaf mijn pc.
Wat eten betreft is er niks af gesproken, bbq is toegestaan op de camping.
Dus vrijheid blijheid, maar kan me wel voorstellen dat als er genoeg mensen een bbq meehebben het gezelliger is om met z'n allen te bbq'en. Anders is het misschien een idee om voor aankomst op de camping even Enkhuizen in te gaan en de plaatselijke supermarkt een bezoek te brengen, dan weet je zeker dat het vlees ( en eventuele andere dingen ) niet opnieuw tot leven komen in een warme landrover.
Groetjes Bram
Groetjes Bram
Dat was een posting van Evert. Echter vanaf mijn pc.
Wat eten betreft is er niks af gesproken, bbq is toegestaan op de camping.
Dus vrijheid blijheid, maar kan me wel voorstellen dat als er genoeg mensen een bbq meehebben het gezelliger is om met z'n allen te bbq'en. Anders is het misschien een idee om voor aankomst op de camping even Enkhuizen in te gaan en de plaatselijke supermarkt een bezoek te brengen, dan weet je zeker dat het vlees ( en eventuele andere dingen ) niet opnieuw tot leven komen in een warme landrover.
Groetjes Bram
Groetjes Bram