v-snaar/banden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Phillip

v-snaar/banden

Bericht door Phillip »

Beste mensen,

A.s. donderdag ga ik met vakantie naar polen of slowakije met mijn series III landrover ambulance . Omdat de v-snaren er niet meer geweldig uitzien wil ik reserve meenemen of ze nog vervangen. Welke v-snaren moet ik hebben? Ik heb R. Bolleboom gebeld maar geen gehoor. Nog 2 bedrijven gebeld (Rozenburg, Gouda) maar of: ze hadden het niet of: ze namen de telefoon niet op. Regiere handel (AMZ) weet het niet maar het is handig als ik ze daar kan kopen i.v.m mijn nog beschikbare tijd. Ze hebben ze waarschijnlijk wel. Weet iemand het nummer of de maat o.i.d.? Vast bedankt voor de reactie.
Verder ben ik ook nog op zoek naar een goede reserveband. Ik heb momenteel banden waar op staat "avant range master", 7.50 x 16 en hoop dezelfde band ergens te kunnen kopen en wisselen. Bedrijf in Gouda deed niet in banden.
We vertrekken a.s. donderdag vanuit Hoogvliet- Rotterdam ri. Eindhoven - Keulen. Als we onderweg langs een bedrijf rijden die de spullen heeft en die een band kan wisselen is het ook goed.

Phillip
(na de vakantie hoop ik op het smoelenboek te staan met foto)
Sirmartin

Re: v-snaar/banden

Bericht door Sirmartin »

Rij anders even langs Ron, daar komen mijn reserve snaren ook vandaan voor mijn spanje trip waar we net van terug zijn. Nee mook een rol ijzerdraag mee... dat heeft ons opweg geholpen na een gebroken gaskabel. Er staan wel allerlei nummers op die snaren maar kan er niet uithalen wat nu de maat is?
De ene is Rofan 3A1025 AVX13/12.5x1025La er staat ook nog 2480 ergens op
De andere is AVX13-1325La er staat ook nog 01 en B16 op.
Het zijn getande V snaren, die waren beter volgens Ron.
Er zijn wel andere leveranciers ook misschien heeft [www.autorega.nl] ze wel of [www.budget-parts.nl] of Swolfs [www.4x4cars.nl] of WiWo 4x4 voor adres zie [www.little-landies.com]

Prettige vakantie alvast,
Martin

Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toro”
[people.zeelandnet.nl]
110

Bericht door 110 »

Dan zijn het dus snaren met de lengte:
1025 mm.
en
1325 mm.

De breedte van de ene snaar is::
12.5 mm.

Van die andere is dat met deze gegevens niet te achterhalen, maar zit er veel verschil tussen ? Kan je prima "op het oog" bepalen.

Elke zich zelf enigszins respecterende auto materialenzaak heeft deze snaren gewoon op voorraad.

Succes
Daniëlla

Bericht door Daniëlla »

Ps. Bolleboom is nog wel eens heel moeilijk heel moeilijk berijkbaar zijn.
Gewoon blijven proberen.

Groeten Theo Kaufmann/Disco
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Phillip,

Ron was vandaag de hele dag afwezig, morgen weer gewoon bereikbaar.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Snaren even loshalen, meenemen je automaterialenzaak, en je krijgt zeker de goede mee. Houdt er wel rekening mee dat ze na verloop van tijd iets rekken, dus de nieuwe kunnen een tikkie korter zijn.

Groeten en een hele fijne vakantie,
Danny (weer mèt RR, incl. nieuwe nokkenas *D)
Phillip

Bericht door Phillip »

Zo zal het wel lukken, erg bedankt iedereen,

Phillip.
Steven

Bericht door Steven »

en je banden zijn Avon Range Master kan je ook General nemen heeft Get Visual in Amersfoort wel aardig goedkoop kijk maar op z'n webstek

Steven
Plaats reactie