beste sleutelaars ,
wie weet of heeft ervaring met het vervangen van een achteras van lr110 85 9 pers
door een range rover achteras of is dit zo i zo niet mogelijk
ik wacht jullie openhartige antwoorden af
m.v.g martijn
lr achteras verv door range rover achter as
Re: lr achteras verv door range rover achter as
Ik heb is iemand gezien die een Range rover as onder zijn 110 gezet had, dit om schijfremmen te verkrijgen ipv Trommels.
De as past er onder als je de schotels van de 110 as overzet.
De neus van het diff is een inch (25mm) korter, maar kan je overbruggen door een vul stuk te laten draaien met vier gaten erin. (na voorbeeld van je kardanas natuurlijk)
Er word gezegd dat de salisbury as vele male sterker is dan de Rover as, maar dit zal met normaal gebruik van een 110 wel moeten kunnen.
Die gene die ik gezien heb is er mee op wereldrijs geweest en wilde behalve schijfremmen ook eenvoud in onderdelen.
Anton
De as past er onder als je de schotels van de 110 as overzet.
De neus van het diff is een inch (25mm) korter, maar kan je overbruggen door een vul stuk te laten draaien met vier gaten erin. (na voorbeeld van je kardanas natuurlijk)
Er word gezegd dat de salisbury as vele male sterker is dan de Rover as, maar dit zal met normaal gebruik van een 110 wel moeten kunnen.
Die gene die ik gezien heb is er mee op wereldrijs geweest en wilde behalve schijfremmen ook eenvoud in onderdelen.
Anton