Hulp gezocht! Welk merkt/type is dit?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart74

Hulp gezocht! Welk merkt/type is dit?

Bericht door Bart74 »

Heb een Range Rover bouwjaar 1978 met een IDaihatsu Diesel motor erin gehad. Deze heb ik verkocht en het motorrubber is stuk. Nu zoekt de koper een nieuw motorrubber maar we hebben geen idee van welk merk deze is.
Wie kan ons vertellen van welk type/merk auto/trekker/bus deze motorsteun/rubber afkomt?

m.vr.gr.

Bart

Zie voor plaatjes: [members.home.nl]
Andrew V8 RRC

Re: Hulp gezocht! Welk merkt/type is dit?

Bericht door Andrew V8 RRC »

even met de rubber naar je automatrialen zaak en in het boek bladeren , dan zul je zeker iets vinden waar je mee uit de voeten kunt.

welk merk het is durf ik niet te zeggen.

Suc6 Groet Andrew
Ron 2.8teedee

Bericht door Ron 2.8teedee »

Laat me even weten welk rubber het wordt gezien ik hetzelfde blokkie heb!. (en ik weet dus ook zo niet welk rubber er tussen hoort....)
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Mercdes w115 diesel oftewel de 200-240D uit de jaren 1969-1976 en waaarschijlijk ook in de w123 das de jaren 1975-1985. Kijk eens bij marcel kappen in dalen

groet Frank

die benieuwd is wat die dingen kosten,
Paul Stroink

Bericht door Paul Stroink »

Ik vind dat de man die de raammechaniekjes van de achterruiten uit mijn Range Rover heeft gestolen toen hij daarvan het interieur kwam kopen geen hulp verdient!!
Alex Grizzly

Bericht door Alex Grizzly »

?????? ik heb wat gemist geloof ik

mvg

Alex / Grizzly
Paul Stroink

De man waar Bart de auto aan heeft verkocht is een paar weken later bij mij geweest om een Range Rover interieur, dashboard, stuur en trekhaak te kopen.
Hij mocht de spullen zelf demonteren. Op een gegeven moment vroeg hij of hij de raammechaniekjes van de achterste zijruiten kon kopen. Dat wilde ik niet want ik wilde de achterste ruiten compleet houden met sluitingen zodat deze waren te gebruiken om een grijs kenteken naar geel om te bouwen.
Toen meneer was vertrokken bleken plotseling toch de mechaniekjes uit de auto te zijn verdwenen. Erg asociaal, en dat terwijl hij wist dat hij de enige was die bij de auto was geweest en er naar gevraagd had....
Bart74

Bericht door Bart74 »

ojee.. dat wist ik niet.. heb hem nu al verteld welke steun het was.. heb ik nu spijt van...

Sorry Paul,

Bart
Paul Stroink

maakt niks uit Bart... Kon jij ook niet weten. (heb er destijds nog wel aan gedacht om je te bellen voor die man z'n telefoonnummer. Maar had toch niks uitgehaald....)
cas

Bericht door cas »

ff met een paar man deze dief opzoeken dan, ben ik wel voor in
Paul Stroink

Ach, als 'ie nou de halve auto had meegenomen.....
Het waren maar twee sluitinkjes, al gaat het natuurlijk eigenlijk om het principe.
Ik snap het gewoon niet waarom mensen dingen stelen. Bij ter horst ofzo had ie er genoeg kunnen ophalen, zo duur zullen die dingen toch niet zijn?

Eén of andere junk die een autoradio of een fiets steelt kan ik veel beter begrijpen dan iemand die gewoon geld heeft om dingen te betalen.
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Sorry Paul

groet frank
Paul Stroink

potverdorie!! ;-)
Plaats reactie