Leuk voor de 4x4 rijder
Leuk voor de 4x4 rijder
Zouden de boomknuffelaars enz enz enz nu ophouden met de 4x4 rijder aan te vallen, en nu hun eigen milieu vriendelijke Prius rijders gaan aanvallen ??
[autotelegraaf.nl]
[autotelegraaf.nl]
Re: Leuk voor de 4x4 rijder
Wil die proeven ook wel eens doen ...
leuk filmpie
Arie
Leuk geprobeerd met het promotiefilmpje, alleen de Hummer heeft er een rotvaart in en de andere wagens, zoals de Disco rijden ongeveer zo'n 4 km. p.u., dan is het niet zo vreemd dat ze constant in zand en prut zinken. Lekker objectief.
Wel een érg over the top (lees: Amerikaans) filmpje.
Maar gelukkig zat er geen Defender bij...... pfew......
Maar die had dat Hummie-ding wel verslagen!
Bij de eerste kuil zat die Amerikaan in de Parijs-Dakar rally al vast met zijn Hummie, de stakker.
Maar gelukkig zat er geen Defender bij...... pfew......
Maar die had dat Hummie-ding wel verslagen!
Bij de eerste kuil zat die Amerikaan in de Parijs-Dakar rally al vast met zijn Hummie, de stakker.
die benadering heet een Levens-Cyclus-Analyse en druk alles uiteindelijk uit in geld. Een Wrangler is natuurlijk vele malen goedkoper te produceren dan een Primus, vanwege al die nieuwe technieken.
Maar zonder ontwikkeling kom je natuurlijk nooit verder, dus eigenlijk zou je de investering in nieuwe technieken bij die Primus over en langere periode moeten verdelen.
Anyway ik gebruik het argument al langer voor mijn "oude" Landrover.
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
Maar zonder ontwikkeling kom je natuurlijk nooit verder, dus eigenlijk zou je de investering in nieuwe technieken bij die Primus over en langere periode moeten verdelen.
Anyway ik gebruik het argument al langer voor mijn "oude" Landrover.
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
een land rover kost bijna niks om te maken... met name de series/defenders
deze chassisbalken werden gemaakt van left-overs! GRATIS krijg je nog geld bij, als je het spul naar het oud ijzer zou brengen!!!
Zelfs het aluminium was een restje uit WOII... ben eigenlijk wel benieuwd of ze daar ondertussen al doorheen zijn
En veel platic hangt er niet aan, dus de auto kan ook nog bijna geheel worden gerecycled... owja hoeveel land rover rijden er nog rond die ooit zijn gemaakt? Recycling is niet eens nodig met zo'n Soilhull aparaat
wij hoeven ons dus niet aangesproken te voelen...
deze chassisbalken werden gemaakt van left-overs! GRATIS krijg je nog geld bij, als je het spul naar het oud ijzer zou brengen!!!
Zelfs het aluminium was een restje uit WOII... ben eigenlijk wel benieuwd of ze daar ondertussen al doorheen zijn
En veel platic hangt er niet aan, dus de auto kan ook nog bijna geheel worden gerecycled... owja hoeveel land rover rijden er nog rond die ooit zijn gemaakt? Recycling is niet eens nodig met zo'n Soilhull aparaat
wij hoeven ons dus niet aangesproken te voelen...
Ik maak me hier totaal niet druk om.
Mijn eend gaat al 22 jaar mee, de laro 33 jaar. Dus ik win met vlag en wimpel als je kijkt naar het rendement op langere termijn van de investeringen in en gebruik van grondstoffen die destijds gemaakt zijn om beide te produceren.
En nou rij ik met die twee klassiekers ook nog eens veul minder Km's dan de gemiddelde filerijder dus wat zeuren ze nou?
Doet het leuk op verjaardagsfeestjes van de vele in biologie afgestudeerde vriendinnen van mijn vriendin.
Mijn eend gaat al 22 jaar mee, de laro 33 jaar. Dus ik win met vlag en wimpel als je kijkt naar het rendement op langere termijn van de investeringen in en gebruik van grondstoffen die destijds gemaakt zijn om beide te produceren.
En nou rij ik met die twee klassiekers ook nog eens veul minder Km's dan de gemiddelde filerijder dus wat zeuren ze nou?
Doet het leuk op verjaardagsfeestjes van de vele in biologie afgestudeerde vriendinnen van mijn vriendin.