Wie weet of er een vereniging of club in Zuid-limburg zit die geregeld samen terreinrijden of wellicht ook samen sleutelen?
mvg
roy lemmens
Wie weet of er een laro club in Zuid-limburg zit?
Re: Wie weet of er een laro club in Zuid-limburg zit?
ik ben in een club (groep) met 10 autos en wij rijden eens per maand en wij zitten in en om roermond
jo fo 88pickup
jo fo 88pickup
Dat klinkt ontzettend gezellig. Rijden jullie ook in de ardennen of de eiffel? En wordt er samen gesleuteld? Ik heb weinig verstand van auto´s laat staan van laro´s, maar wil het graag leren in clubverband. Hebben jullie mischien een website waar ik even kan kijken. Ik kan overigens jou emailadres niet volledig zien.
mvg
roy
mvg
roy
geen website, rijden in nederland en belgien en ook in frankrijk reparatie doen we niet samen maar we helpen wel als ze vragen.
mail is jo.forster@hetnet.nl
mail is jo.forster@hetnet.nl
Roy,
Bovenaan de posting staat achter "auteur" de naam van de Prikker, als deze onderstreept is kun je de naam aanklikken en wordt er automatisch een e-mail geopend met de correcte adressering.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Bovenaan de posting staat achter "auteur" de naam van de Prikker, als deze onderstreept is kun je de naam aanklikken en wordt er automatisch een e-mail geopend met de correcte adressering.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam