Sankey??
Sankey??
Nu lees ik weer een handboek gezocht voor een wide track. Voor mij is een sankey een sankey maar blijkbaar is er verschil, maar waar ligt het verschil tussen de wide en de narrow track. Uiteraard is het antwoord: de track.
Wat is het uiterlijke verschil want ik ben nu zo zachtjes aan wel benieuwd wat voor een sankey ik eigenlijk heb?? Heeft iemand misschien fotootjes met wat wat is want als ik hem google dan wordt ik nog niet veel wijzer.
Groet, Sjoerd
Wat is het uiterlijke verschil want ik ben nu zo zachtjes aan wel benieuwd wat voor een sankey ik eigenlijk heb?? Heeft iemand misschien fotootjes met wat wat is want als ik hem google dan wordt ik nog niet veel wijzer.
Groet, Sjoerd
Re: Sankey??
Heb je een achterklep? Wide track. Geen achterklep? Narrow track.
Issosimpel...
Of niet?
Issosimpel...
Of niet?
Jemug, is dat alles, en ik maar denken dat het in de spoorbreedte zou zitten. Maar goed ik heb dus een narrow-track. Bedankt.
Groetjes Sjoerd.
Groetjes Sjoerd.
Begrijp dat deze op de foto dus een wide track is, wat mij alleen verbaasd is dat deze een stabilisatorstang heeft en die van mij volgens mij niet. Maar goed dat is weer eens uitzoeken. Ook zonder doet hij het prima.
Groet Sjoerd.
Groet Sjoerd.
Ik heb ook geen stabilisatorstang. Ik heb dan ook een narrowtrack, net zoals jij, zoals je schrijft...
De laatste bouwjaren widetracks hebben deze stang en zelfs hydraulische schijfremmen.......!Vr gr Henk B.
Ook ja,maar het nieuwe type wat jij waarschijnlijk bedoeld,is compleet anders van opbouw en van uiterlijk als wat wij hier altijd als de "Sankey" betitelen.De laatste series"Sankey" widetrack hadden hydraulische schijfremmen.De nieuwe aanhanger(gebouwd door Penman Ltd.) voor de Wolf ook.Deze heeft oa. ronde spatborden en Wolfvelgen.Vr gr Henk B.