ruilbeurs zeeland
ruilbeurs zeeland
Wie gaat er naar de ruilbeurs in zeeland, ik wil mijn niet meer gebruikte landrover en suzuki onderdelen ruilen voor ???
Ik neem een oude diesel motor mee, startmotor, dynamo, cav brandstofpomp, lampen kapjes en ander klein spul (allen 12v) en enkele suzuki dingen. Tevens is mijn 90d te koop, maar niet de 88 pickup
jo fo 88pickup
Ik neem een oude diesel motor mee, startmotor, dynamo, cav brandstofpomp, lampen kapjes en ander klein spul (allen 12v) en enkele suzuki dingen. Tevens is mijn 90d te koop, maar niet de 88 pickup
jo fo 88pickup
Re: ruilbeurs zeeland
Hoi,
Moet die dieselmotor kosten? En wat is de staat ervan?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Moet die dieselmotor kosten? En wat is de staat ervan?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Wanneer is deze ruilbeurs????????????
Ook ik heb wel oren naar een dieselblok.
Groetjes van de blauwe LAndROver uit Weelde
Ook ik heb wel oren naar een dieselblok.
Groetjes van de blauwe LAndROver uit Weelde
ik wel in de brandstofpomp.
doet'ie het nog?
wat moet'ie kosten?
groeten,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
doet'ie het nog?
wat moet'ie kosten?
groeten,
Yuri
SIII 109D
Boxtel
WieWatWaarHoelaat???????????????????????????????????????????????????
Ik ga er vast zitten.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
Ik ga er vast zitten.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
het is bij 4x4 zeeland en in rilland bad (ofzo)
de motor is een olie gebruiker 1-250km maar hij liep nog met overdrive 95km op de nederlandse wegen (hi,ha) en de brandstofpompen 2 stuks een weet ik niet de andere is deels uit elkaar geweest maar ik weet niet goed die is. ik zoek een paar stoelen met hoofdsteunen voor mijn 88. en een lier
jo laro 88 pickup
de motor is een olie gebruiker 1-250km maar hij liep nog met overdrive 95km op de nederlandse wegen (hi,ha) en de brandstofpompen 2 stuks een weet ik niet de andere is deels uit elkaar geweest maar ik weet niet goed die is. ik zoek een paar stoelen met hoofdsteunen voor mijn 88. en een lier
jo laro 88 pickup
En wanneer is dat? En van hoelaat tot hoelaat is dat?
Groeten uit Weelde
Groeten uit Weelde
yuri ik woon in linne lb, mijn mail werkt even niet. mail jij je tel dan bel ik wel even.
jo 88 pickup
jo 88 pickup
Re: Waar en wanneer?
waar en wanneer : ik ben morgen en (dat is 6 juli) om 10.00 uur welkom in rilland bad dit kan toch iedereen lezen er is ook vrijrijden maar ik niet dit keer of ik moet alles kwijt zijn dan gaat die van mij ook in de nattezand (modder noemen ze dat in het noorden) wij rijden in de lus dat is limburgse klei die plakt lekker en is meestal geel van kleur.
jo fo 88 pickup
jo fo 88 pickup