Dak en chassis gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Sue

Dak en chassis gezocht

Bericht door Sue »

Hoi jongens en meisjes van het prikbord,

Haha, één van mijn collega's heeft een 109 gekocht!!!

Maar nu...

Er moet een nieuw (gebruikt) chassis onder en er moet een mooi dakje op. Het gaat om een 109 V8 (het betere werk dus) uit 1981. Wie heeft er nog wat staan of liggen ? R.B. te B&R neemt niet op, vakantie?

Er hoeft geen kenteken op dat chassis te zitten maar natuurlijk wel een gunstig prijskaartje.

Wie-o-wie?

Groet Sue
Gerben tB

Re: Dak en chassis gezocht

Bericht door Gerben tB »

Even wat sleur en pleur werk vanaf de site van de LRCH maandje oud maar misschien.......

26-5 Land Rover 88 diesel hardtop Salsburry achteras bj83 met enig werk moet nieuwe achterbalk aan verder is het chassis goed schutbord is gaaf. 1750 euro. tropendak lr 109 350euro. achterbak 109station 150euro. dieselmotor 2.25 400euro. chassis 109 moet nieuwe balk aan 200euro v8 motor+ bak en radiator stage 1 350euro. verder assen-motorkappen-spatborden en diverse andere onderdelen. 0625292114 jan.otto.karsens@freeler.nl
Disco

Bericht door Disco »

Ron is ondertussen terug. Hij moest naar de smoelensmid.
Dus helaas voor hem geen vakantie.
Groetjes Daniëlla
Sue

Bericht door Sue »

Ik heb hem net aan de lijn gehad. Maar het wordt toch niet zo makkelijk om zo'n chassis op de kop te tikken... ;-(

Maar we zetten de strijd onverminderd voort!

Groet Sue, Leopold en de stage one zonder naam
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Die woont bij mij om de hoek en shop ik zeker een keer in de week of voor onderdelen of voor een biertje dus als je wat wilt weten moet je maar een gil geven!!

Groetjes Bowy
Disco

Bericht door Disco »

Sue een chassie moet je ook niet mee op je mooie hoofie slaan, met Jansen Used Laro Parts heb ik ook goeie ervaring(slopen ook de Laro S klasse)

Ben voor niks naar Ron gereden remmen werken perfect, maar wanneer ik rem springen de ruiten spontaal in een omtrek van een kilometer of zo.
Staat die collega al op ut smoelenboek.
Bowy past die grasmaaier ook(zonder veel moeite) in een Saris??

Groeten Theo Kaufmann/Disco
Serious IIa

Hoi Theo,

Hij is 180 cm lang en 120 cm breed.... Past dit?

huh maarre Aad G neemt die grasmaaier toch mee? hoe kom jij nou weer aan deze info?

Groetjes Bowy
Disco

Bericht door Disco »

kom net van Ron vandaan, en beide Aadjes zijn zo'n beetje vast(sleutel) gasten bij ons(zeg maar de vaste herstelploeg).
Misschien is de Saris voor Aad G wat makkelijker, denk het niet omdat je dan de maaier een meter hoog moet tillen.
Passen moet kunnen, lengte 2 meter breedte 1,60(?????)

Dus vandaar (zal niks over die tas zeggen,wassie al ver op weg??)

Groeten Theo Kaufmann/Disco(net wat witte veertjes besteld,komt hij wat hoger en kan ik wat meer gewicht hebben)
Serious IIa

Die maaier dat gaat wel lukken (heb wel rijplaten, balken oid en bij elkaar weegt hij hooguit 200 kilo dus met zijn vieren tillen ofzo Ron redt zich denk ik wel met ontladen Volgens mij gaat de Saris beter dan die ambulance van Ron die is nl wel erg groot.....

Was al bij Wassenaar, (familie) maar kon op de terugweg nog wel even langs (had inmiddels al weer een nieuw verlanglijstje voor Ron Maar goed dat hij weg was anders had ik nog weer meer geld uitgegeven

Groetjes Bowy
Plaats reactie