Vervolg van sleutel eruit en toch lopen.
Test uitgevoerd.
Stekker losgehaald van het zwarte blokje. Motor gestart, contact uit, stekker los --> motor bleef nog enige tijd doorlopen. Dit 2 keer gedaan en beide hetzelfde resultaat. Mijn conclusie is dat de afsluiter (of solenoid) blijft hangen.
Hoe krijg ik het zwarte blokje van mijn pomp af ?? Ik heb al iets gehoord van schroeven die maar in 1 richting gedraaid kunnen worden (klopt dit)???
Alvast bedankt,
Arie
sleutel eruit stekker los en toch lopen
Re: sleutel eruit stekker los en toch lopen
de afsluiter zit achter op je pomp op het blokje waar de verstuiver leidingen uit komen.
hier zit naar mijn mijn idee geen start onderbreker over heen, het kan (zal warschijnlijk) wel zijn dat je een EGR (Exhaust Gas Recirculation) systeem er op hebt zitten, maar dan zit er een sensor op de gas hevel en niet over de afsluiter.
mail anders even een e-mail adress dan stuur ik je wat plaatjes door van de pomp met uitleg
quickfix@home.nl
hier zit naar mijn mijn idee geen start onderbreker over heen, het kan (zal warschijnlijk) wel zijn dat je een EGR (Exhaust Gas Recirculation) systeem er op hebt zitten, maar dan zit er een sensor op de gas hevel en niet over de afsluiter.
mail anders even een e-mail adress dan stuur ik je wat plaatjes door van de pomp met uitleg
quickfix@home.nl