Hoi,
Ik wil graag alle stuurkogels van mijn Defender 110 vervangen. Wie weet welke ik moet bestellen en waar.
Moet ik nog ergens op letten als ik ze erop zet? Behalve dat ze evenver eropgedraaid moeten worden als de oude?
Groetes Jeroen
Stuurkogels
Re: Stuurkogels
[www.paddockspares.com]
Ik dacht dat je 2 rechtse draad nodig had en 1 x linkse draad. Zelf neem ik ze met smeer nippel, zodat je ze van tijd tot tijd kan door smeren. De stuurkogel uit het armpje van de stuurhuis is soms lastig te vervangen, maar ook in zijn geheel te koop.
gr Eric
Ik dacht dat je 2 rechtse draad nodig had en 1 x linkse draad. Zelf neem ik ze met smeer nippel, zodat je ze van tijd tot tijd kan door smeren. De stuurkogel uit het armpje van de stuurhuis is soms lastig te vervangen, maar ook in zijn geheel te koop.
gr Eric
Waarom zo ver weg halen, om de hoek zijn ze ook te koop voor een paar euri en met smeernippel.
Kees
Kees
het armpje van het stuurhuis: pitmanarm is nog veeel lastiger los te krijgen, dan heb je vaak een beer van een poelietrekker nodig.
Op de hoek hier op Bonaire is nie veel te krijgen haha.
Maar eh...welke hoek bedoel je?
Gr J
Maar eh...welke hoek bedoel je?
Gr J
Wat je van ver haalt is lekkerder, maar helaas haal ik ze niet zelf op wegens tijd gebrek, maar laat ik het opsturen 
gr Eric

gr Eric