LET OP: nieuwe datum 6-cilinder meeting! 10 JUNI 2007

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
harr0

LET OP: nieuwe datum 6-cilinder meeting! 10 JUNI 2007

Bericht door harr0 »

Hierbij een hernieuwde aankondiging van de 6 cilinder meeting i.v.m. de gewijzigde datum. 20 Mei bleek toch niet mogelijk, dus hopelijk kan iedereen op 10 juni 2007 richting Apeldoorn komen.

2de Nederlandse Land Rover 6 cilinder meeting

Na het success van vorig jaar willen we ook in 2007 weer een 6 cilinder meeting houden, dit jaar op Zondag 10 Juni 2007 en waarschijnlijk weer op de ?vertrouwde? lokatie in de omgeving van Apeldoorn.
Het programma is nog niet helemaal bekend, maar zal net als vorig jaar weer gezellig en informeel zijn. De uitgelezen kans dus om andere 6 cilinder eigenaren te onmoeten, bij te praten en natuurlijk veel onder de motorkap te gluren?
De meeting is in principe bedoeld voor iedereen met (interesse voor) een Series Land Rover met de bekende 6 cilinder IOE lijnmotor.
De ?toegang? is uiteraard gratis en opgeven kan op harr0@hotmail.com
Meer informatie over het programma volgt.
marcel vonk

Re: LET OP: nieuwe datum 6-cilinder meeting! 10 JUNI 2007

Bericht door marcel vonk »

ik voel mij met m'n 6 cilinder disco toch een beetje buitengesloten, maar hoop dat jullie een hoge opkomst hebben, mooi weer en veel leuth.

mvgr. marcel vonk
harr0

Bericht door harr0 »

Een schrale troost misschien, maar een aantal van de onderdelen die ik bij je gekocht heb zitten ondertussen op mijn 109, dus die zullen er wel bij zijn :-)

Harro
marcel vonk

Bericht door marcel vonk »

ben "ik" toch nog een beetje aanwezig!!!

veel plezier!!!

mvgr. marcel vonk
Kirst

Bericht door Kirst »

Als ik nou het motortje van ons Fiatje doormidden slijp en er bij James bij prop, mogen wij dan ook meedoen???
harr0

Bericht door harr0 »

hmm... een oude sixpot in een Defender... da's weer eens wat anders als een TD5 in een Series.... :-)

Hoewel het ons natuurlijk om de oude 6-pitter gaat is natuurlijk iedere prikker in principe welkom... allemaal 1 familie toch :-)
Kirst

Bericht door Kirst »

Misschien dat we wel even komen kijken als we niets anders op het programma hebben.
We zullen James dan wel buiten de poort laten.....! Hihihihihi.
Plaats reactie