Autostoeltje in defender middenzitting
Autostoeltje in defender middenzitting
Wij zijn op zoek naar een oplossing om een autostoeltje voor pasgeboren baby (soort maxicosi) te kunnen plaatsen in een defender 90 met drie zitplaatsen. Weet iemand welk stoeltje hiervoor geschikt is (moet waarschijnlijk 3de zitting verwijderen ivm ruimtegebrek) of heeft iemand misschien zo'n stoeltje in de aanbieding? BVD, Gerard
Re: Autostoeltje in defender middenzitting
Ik heb zelf de maxicosi boven op de cubbybox gezet, vastzetten met (verlengde) heupgordel of shorband. Kinderstoeltje zou je ook op deze manier kunnen vastzetten.
Zet je de maxicosi of het kinderstoeltje op de middenzitting zonder enige aanpassing , wordt het schakelen wat moeilijk!. Voor de kinderstoel zonder cubbybox heb ik de middenzitting zo ver mogelijk naar achter geplaats. Verwijder je de zitting past de cubby box weer zonder aanpassing.
Kan het eventueel wel laten zien! (Almere)
Mvgrt Peter Stroomberg
Zet je de maxicosi of het kinderstoeltje op de middenzitting zonder enige aanpassing , wordt het schakelen wat moeilijk!. Voor de kinderstoel zonder cubbybox heb ik de middenzitting zo ver mogelijk naar achter geplaats. Verwijder je de zitting past de cubby box weer zonder aanpassing.
Kan het eventueel wel laten zien! (Almere)
Mvgrt Peter Stroomberg