Hallo prikkers,
Kan iemand mij helpen aan een elektrisch schema van een series 2A met een 2,25 liter benzine motor?
Groeten,
Marchel
Electrisch schema series 2A
Re: Electrisch schema series 2A
staat volgens mij in de repair-manual die ook wel ergens online staat (ik meen oa. bij Frank van solidebolide)
Hou wel even in de gaten of je een negative-earth systeem hebt...
harro
Hou wel even in de gaten of je een negative-earth systeem hebt...
harro
Dit een schema vna een series 3
Hoi Harr0,
Vriendelijk bedankt voor de hulp maar dit zijn schemas van series 3. Mijn ruitenwisser, zekeringen, richtingaanwijzer etc ziet er allemaal heel anders uit de bedrading loopt ook anders. Mocht je nog een tip hebben dan hoor ik het graag.
Groeten,
Marchel
Vriendelijk bedankt voor de hulp maar dit zijn schemas van series 3. Mijn ruitenwisser, zekeringen, richtingaanwijzer etc ziet er allemaal heel anders uit de bedrading loopt ook anders. Mocht je nog een tip hebben dan hoor ik het graag.
Groeten,
Marchel
Re: Dit een schema vna een series 3
FF googlen op series2club die hebben een heel nuttige series2 tech pagina en een fantastisch forum alleen gewijd aan de S2 (en 2a).
Hier vind je zeker wat je zoekt.
Gr Cees (S3 en S2a)
Hier vind je zeker wat je zoekt.
Gr Cees (S3 en S2a)
Nog geen electrisch schema series 2A
Hoi Frans,
Helaas heb ik nog geen electrisch schema. Ik heb alle 3 prikker CD's maar kan hem hier ook niet op vinden. Het gaat om een serie 2 van 1963 met een benzine motor (2,25 liter).
Groeten,
Marchel
Helaas heb ik nog geen electrisch schema. Ik heb alle 3 prikker CD's maar kan hem hier ook niet op vinden. Het gaat om een serie 2 van 1963 met een benzine motor (2,25 liter).
Groeten,
Marchel