landrover defender 130 stationw.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marco Schaap

landrover defender 130 stationw.

Bericht door Marco Schaap »

Ik heb nog steeds niets kunnen vinden over de 130 stationwagon bedankt voor jullie tips maar ik kom nog niet echt verder mocht iemand een 130 stationwagon gezien hebben of er zelf een hebben neem dan aub contact met mijn op zelf denk ik niet dat er een in nederland is
wel heb ik van Foley in engeland gehoord dat hij er een gemaakt heeft voor nederland b.v.d. marco schaap
Schaap82@zonnet.nl
Frank

Re: landrover defender 130 stationw.

Bericht door Frank »

Hoogstwaarschijnlijk rijdt er geen rond in Nederland omdat een 130 stationwagon geen Nederlandse typegoedkeuring heeft maar ook niet op dubbel cabine kan met blijvend grijs kenteken. Het wordt door ombouw in een keer een heel andere auto wat betreft de grijs kenteken eisen en maatvoering.

groeten Frank
Ernst-jan

Bericht door Ernst-jan »

hallo marco
zelf heb ik ook een 130 uit `96 en ik ben ook al opzoek naar een ombouw kit
hou er wel rekeing mee dat je een compleet tussen schot nodig heb i.v.m. grijs kent.
of je moet er weer een verhoogde dakje opzetten.dan mag een tussen schot van 30 cm.
ik zal binnenkort eens mijn garage bellen om te vragen of zij tips hebben.
zodra ik iets weet hoor je meer,ik hoop dat dit wederzijds is.

Ps:sorry voor het mischien late berichtje,ik ben niet altijd op de zaak of thuis om het prikbord te volgen

Ernst-jan
marco

Bericht door marco »

het tussen schot moet geheel gesloten (zijn en mag niet net als een grijskenteken twee zitter )omdat het een dubbelcabine is maar dit is niet het probleem als ik maar 150 cm lang 20 cm breed en 130 hoog ben dan kan hij op grijskenteken dubb.cab. ook moet er 40% van de laadvloer voor de achteras zitten dit kan volgens mijn ook omdat de vloer iets korter wordt dan dat hij nu is en dan is 40% van de vloer ook iets minder
groeten. marco schaap
marco

Bericht door marco »

hallo ernst-jan nog even iets heb jij een europese of een nederlandse 130
Plaats reactie