oldtimer zonder kmbeperking

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
DuRRk

oldtimer zonder kmbeperking

Bericht door DuRRk »

prikkers,

wie weet er een oldtimerverzekeraar die tot 20dkm per jaar toestaat voor een oldtimertarief?

Durk
Gretl

Re: oldtimer zonder kmbeperking

Bericht door Gretl »

probeer Wiggers in Baarn, mogelijk zelfs km-vrij......
succes
gr.
Toro
www.gretl.nl
john

Bericht door john »

Durk,

Volgens mij bestaan die niet, old-timer verzekeringen zijn er nu eenmaal zo goedkoop omdat ervan uitgegaan wordt dat je een oldtimer voor de hobby hebt en niet voor dagelijks gebruik dus qua km veel lager ligt (dus minder risico)

Anders neem je gewoon een WA op de auto, gezien de leeftijd van de auto en de aanschafwaarde ben je dan ook niet zo heel veel kwijt.
Of het moet zijn dat je old-timer speciaal is en getaxeerd is (moet trouwens bij casco verzekering), dan ligt het natuurlijk anders.

Maar die Wiggers heb ik al eens eerder voorbij zien komen, misschien is mijn informatie al weer achterhaald.
Willem

Bericht door Willem »

Ik zou even zoeken op dit prikbord er is hier laatst ook al het e.a. over geschreven.
GR Willem
tonnie

Bericht door tonnie »

Ik heb sinds 2 weken een RRC uit 76 ik heb hem bij wiggers laten verzekeren. 10000 km vrij voor 86 euro per jaar. Bij interpolis zou ik 23/mnd zijn kwijt geweest met maar 6500 km max.

Die wiggers is een aardige man die land rovers als hobby heeft en er op die manier is ingerold.

Ik kan hem aanbevelen.

Gr,

tonnie
Ron109LPG

Bericht door Ron109LPG »

Zijn er meer gegevens van die Wiggers,
dan kan ik contact op nemen.
Ron & Laura
tonnie

Bericht door tonnie »

[www.wiggersgroep.nl]

als je daar op kijkt dan kun je misschien iets meer info vinden. Ik heb het adres van de man waarvan ik mijn RR gekocht heb. Hij was er heel erg tevreden over en de 10000 km deden het bij mij.

succes,
tonnie
Plaats reactie