wat een dag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
henkie laro

wat een dag

Bericht door henkie laro »

moi prikkers .heb je vrijdag de deuren van de 109 er in gezet en dan wil je vanmorgen op tijd heen .en ik vrijdag morgen nog naar friesland ben geweest om wat verzinkte spul op tehalen en terug weg bij het tanken de 88 even moest helpen met de starthulp had ik verder geen probleem tot vanmorgens toen zater geen stroom meer in .dus kon ik niet naar mijn 109 om de deuren teverfen en nog wat andere spul klaar temaken .normaal kan ik de auto van mijn vrouw wel pakken en die moest ook weg en daar sta je.nou volgen de zaterdag maar weer want ik moet eerst weer werken .en dan heb ik de zondag ook nog .maar de 109 krijgt nu echt vorm het wordt een bezonder 109 stw vind ik net als iedereen zijn landrover .grten henkie laro
Columbus

Re: wat een dag

Bericht door Columbus »

Man man wat een dag. Ik ken dat.

Ben benieuwd naar je StaWag Henkie !

Groet'n,

Jos
henkie laro

moi jos volgen de zaterdagmidag je bent welkom
Columbus

Bericht door Columbus »

Staat !
Most mie nog wel eem sms-en !
Moi.
Anton

Bericht door Anton »

Henkie, zou het lukken om foto's te maken van de stagwagen?, als je die naar mij mailt zet k ze op mijn fotoboek en kan ik ze hier plaatsen voor je.
We worden hee benieuwd naar de 109.

Groeten Anton
henkie laro

moi anton is het niet beter als je even langs komt .ik wel een pc en een foto kamera maar het is niet het nieuwste en hoe het werkt .wat dat ben ik beter in andere dingen als dat spul.en als je komt neem een sterke camera mee want er is feel om teknippen grten henkie laro
Anton

Bericht door Anton »

hoi henk, dat word nie wat, ik zit helemaal in Harderwijk en dan rij je niet zomaar even naar Zuidlaren, maar misschien is er een prikker in de buurt die dan wat fotoos kan maken.

Komt goed Henk!

groeten Anton
Columbus

Bericht door Columbus »

Henkie, ik hou af en toe een camera vast. Neem die van mij wel ff mee

Groet'n.
henkie laro

moi jos dat is mooi wark .ik ben er zaterdag wel .kom langs zou ik zeggen .is altijd leuk landrover praat .grten henkie laro
Plaats reactie