OT en toch ook weer niet
OT en toch ook weer niet
Een hele rare vraag, maar zijn er misschien bakkers onder de prikkers, die een kleine landrover met een bruidspaar er in kunnen maken/weten voor op een bruids-taart?
Re: OT en toch ook weer niet
Schaal 1 op 1???
Flauw geintje, nee geen idee wie dat kan.
Groetjes Bram
Flauw geintje, nee geen idee wie dat kan.
Groetjes Bram
Volgens mij hebben we een goede bakker in huis;
[www.prikpagina.nl]
Of dit ook deel is van zijn repetoire is alleen wel de vraag
[www.prikpagina.nl]
Of dit ook deel is van zijn repetoire is alleen wel de vraag
Dat is niet zo moeilijk. neem een landrover en veel glazuur en slagroom.

Re: de bakker him self !!!!
ja ik wil niet opscheppen hoor maar ik ben schijnbaar de beste koeken bakker volgens jullie
ik ben brood en banket bakker van beroep waarop voornamelijk brood.
zoals ik begrijp wi je bovenop een bruidstaart een landrover maken die te eten is met een bruidspaartje.
optie 1:
het zou mogelijk zijn voor de meeste bakkers in nederland maar of ze het willen dat is ten tweede.
wat je kan doen is een landrovertje laten maken van marsepijn ( dit kun je alle vormen geven en kleuren ) en die boven op de taart zetten met een bruidspaartje ernaast.
je moet dan de land rover niet te groot maken aangezien marsepijn best zwaar is .
anders zakt de landrover door de taart heen.
je krijgt dus dan waarschijnlijk wel een kleinere auto ten op zichte van het bruidspaartje.
maar je hebt dan wel een landrovertje.
ga er van uit dat je nooit exact een copie kan maken van een auto maar ongeveer wel een beetje een model dit verschilt bij iedere bakker uiteraard omdat het maar ent ligt aan zijn creativiteit en behendigheid met marsepijn.
g er wel vanuit dat het een dure landrover wordt aangezien eht best veel werk isiets speciaals maken.
optie 2:
is een foto op de taart.
je kan op ouwel een foto laten printen bij sommige bakkers die te eten is.
die kun je er dan bij op leggen
dit is natuurlijk niet zo heel mooi maar wel een optie.
bij sommige bakkers printen ze dit op een soort marsepijn rechtstreeks.
dit is redelijk goedkoop voor de foto printen op bijvoorbeeld tot a4 formaat rekenen ze ongeveer tussen de 5 tot 8 euro voor.
bedenkd dus goed wat je doet en of je het doet.
ik zou zelf gaan voor een marsepijnen landrovertje en dan neit te groot met een los bruidspaartje ernaast. vele bakkers zullen het niet doen. je kan eht beste proberen bij een echte banketbakker die rekenen wel veel dan maar beste slagingskans.
je kan uiteraard de taart dan overal bestellen.
ik wil gerust proberen voor jou een landrover van marsepijn te maken.
ik kan dan eventueel paar kleuren gebruiken maar ik ben er niet profeccioneel in omdat we dat bij ons bedrijf bijna nooit doen.
maar oefenen ga ik wel wantben zelf al benieuwd of zoiets lukt.
kun je me een foto sturen van de betreffende auto?
accecoires kunnen uiteraard niet gemaakt worden.
misschien een soort lampje op dak of een randje op dak als roofrack maar daar blijft het een beetje bij.
ik zie graag meerde info tegemoet .
waar kom je vandaan dan kan ik eens kijken voor een bakker voor je ik ken er hier en daar wel redelijk wat dus .
ik hoor het wel
disco 1992
classic cookie
ik ben brood en banket bakker van beroep waarop voornamelijk brood.
zoals ik begrijp wi je bovenop een bruidstaart een landrover maken die te eten is met een bruidspaartje.
optie 1:
het zou mogelijk zijn voor de meeste bakkers in nederland maar of ze het willen dat is ten tweede.
wat je kan doen is een landrovertje laten maken van marsepijn ( dit kun je alle vormen geven en kleuren ) en die boven op de taart zetten met een bruidspaartje ernaast.
je moet dan de land rover niet te groot maken aangezien marsepijn best zwaar is .
anders zakt de landrover door de taart heen.
je krijgt dus dan waarschijnlijk wel een kleinere auto ten op zichte van het bruidspaartje.
maar je hebt dan wel een landrovertje.
ga er van uit dat je nooit exact een copie kan maken van een auto maar ongeveer wel een beetje een model dit verschilt bij iedere bakker uiteraard omdat het maar ent ligt aan zijn creativiteit en behendigheid met marsepijn.
g er wel vanuit dat het een dure landrover wordt aangezien eht best veel werk isiets speciaals maken.
optie 2:
is een foto op de taart.
je kan op ouwel een foto laten printen bij sommige bakkers die te eten is.
die kun je er dan bij op leggen
dit is natuurlijk niet zo heel mooi maar wel een optie.
bij sommige bakkers printen ze dit op een soort marsepijn rechtstreeks.
dit is redelijk goedkoop voor de foto printen op bijvoorbeeld tot a4 formaat rekenen ze ongeveer tussen de 5 tot 8 euro voor.
bedenkd dus goed wat je doet en of je het doet.
ik zou zelf gaan voor een marsepijnen landrovertje en dan neit te groot met een los bruidspaartje ernaast. vele bakkers zullen het niet doen. je kan eht beste proberen bij een echte banketbakker die rekenen wel veel dan maar beste slagingskans.
je kan uiteraard de taart dan overal bestellen.
ik wil gerust proberen voor jou een landrover van marsepijn te maken.
ik kan dan eventueel paar kleuren gebruiken maar ik ben er niet profeccioneel in omdat we dat bij ons bedrijf bijna nooit doen.
maar oefenen ga ik wel wantben zelf al benieuwd of zoiets lukt.
kun je me een foto sturen van de betreffende auto?
accecoires kunnen uiteraard niet gemaakt worden.
misschien een soort lampje op dak of een randje op dak als roofrack maar daar blijft het een beetje bij.
ik zie graag meerde info tegemoet .
waar kom je vandaan dan kan ik eens kijken voor een bakker voor je ik ken er hier en daar wel redelijk wat dus .
ik hoor het wel
disco 1992
classic cookie
Hema.nl doet ook taarten, maar ik weet niet of die aan je formaat voldoen.
Kun je er niet gewoon een klein speelgoedlandrovertje voor gebruiken? Het bruidspaar kan je toch ook niet opeten?
Marijke
Marijke
marijke je bent geweldig
dit is natuurlijk ook een oplossing gewoon een klein schaalmodelletje wat zeer weinig weegt. want een bruidspaar kun je inderdaad niet opeten.
disco 1992
goedetipmarijke
dit is natuurlijk ook een oplossing gewoon een klein schaalmodelletje wat zeer weinig weegt. want een bruidspaar kun je inderdaad niet opeten.
disco 1992
goedetipmarijke
Wouter, ook ik heb wel eens een helder moment 
Marijke
hoelaat ben jij op de camping? Ik wil wel op tijd zijn voor de gevulde koeken en worstebroodjes

Marijke
hoelaat ben jij op de camping? Ik wil wel op tijd zijn voor de gevulde koeken en worstebroodjes
Sorry hoor, maar geen HEMA taarten op huwelijken.
Groeten Edward.
Groeten Edward.
wout, wel leuk een in de taart gezakte laro, dan zit ie vast zeg maar!!
paul
paul