OT en toch ook weer niet
OT en toch ook weer niet
Een hele rare vraag, maar zijn er misschien bakkers onder de prikkers, die een kleine landrover met een bruidspaar er in kunnen maken/weten voor op een bruids-taart?
Re: OT en toch ook weer niet
Schaal 1 op 1???
Flauw geintje, nee geen idee wie dat kan.
Groetjes Bram
Flauw geintje, nee geen idee wie dat kan.
Groetjes Bram
Volgens mij hebben we een goede bakker in huis;
[www.prikpagina.nl]
Of dit ook deel is van zijn repetoire is alleen wel de vraag
[www.prikpagina.nl]
Of dit ook deel is van zijn repetoire is alleen wel de vraag
Dat is niet zo moeilijk. neem een landrover en veel glazuur en slagroom.

Re: de bakker him self !!!!
ja ik wil niet opscheppen hoor maar ik ben schijnbaar de beste koeken bakker volgens jullie
ik ben brood en banket bakker van beroep waarop voornamelijk brood.
zoals ik begrijp wi je bovenop een bruidstaart een landrover maken die te eten is met een bruidspaartje.
optie 1:
het zou mogelijk zijn voor de meeste bakkers in nederland maar of ze het willen dat is ten tweede.
wat je kan doen is een landrovertje laten maken van marsepijn ( dit kun je alle vormen geven en kleuren ) en die boven op de taart zetten met een bruidspaartje ernaast.
je moet dan de land rover niet te groot maken aangezien marsepijn best zwaar is .
anders zakt de landrover door de taart heen.
je krijgt dus dan waarschijnlijk wel een kleinere auto ten op zichte van het bruidspaartje.
maar je hebt dan wel een landrovertje.
ga er van uit dat je nooit exact een copie kan maken van een auto maar ongeveer wel een beetje een model dit verschilt bij iedere bakker uiteraard omdat het maar ent ligt aan zijn creativiteit en behendigheid met marsepijn.
g er wel vanuit dat het een dure landrover wordt aangezien eht best veel werk isiets speciaals maken.
optie 2:
is een foto op de taart.
je kan op ouwel een foto laten printen bij sommige bakkers die te eten is.
die kun je er dan bij op leggen