sleutelruite te huur in Chaam
sleutelruite te huur in Chaam
Zoals een aantal van jullie wel weten vertrekt Pim begin volgende maand naar Zuid-Africa.
Door zijn vertrekt komt er een plaats vrij in onze Land Rover sleutelgroepje in Chaam waar wij gezamelijk met drie personen een stal huren.
Als er belangstellenden zijn die voor een langere periode een sleutel- of stallingsruimte in deze regio zoeken kunnen ze zich bij mij melden
Met vriendelijke groet
Huub Pennings
Door zijn vertrekt komt er een plaats vrij in onze Land Rover sleutelgroepje in Chaam waar wij gezamelijk met drie personen een stal huren.
Als er belangstellenden zijn die voor een langere periode een sleutel- of stallingsruimte in deze regio zoeken kunnen ze zich bij mij melden
Met vriendelijke groet
Huub Pennings
Re: sleutelruite te huur in Chaam
Huub,
ben zeker geïnteresseerd. onze RR staat nu in Alphen en we zoeken een overdekte sleutelplek. ik heb je gemaild!
groeten,
peter
ben zeker geïnteresseerd. onze RR staat nu in Alphen en we zoeken een overdekte sleutelplek. ik heb je gemaild!
groeten,
peter
mie toe, heb ook wel belangstelling!
Huub de Camel 90 wil wel terug naar zijn plekje.
groetjes Jan Wiekeraadt
groetjes Jan Wiekeraadt
Hallo medesleutelaars
waar we naar op zoek zijn zijn medegebruikers die voor langere tijd mee willen huren aangezien we anders iedere drie maanden iemand anders kunnen gaan zoeken.
De prijs van de hele schuur is 150 Euro, met drie huurders is dat 50 Euro de man. Met wat schipperen is de ruimte groot genoeg om 3 Landrovers tegelijk uit elkaar te trekken en dan ook nog wat daken en aanhangers, wielen en andere spullen op te kunnen slaan.
Met nog meer huurders komen we op andere gebruikersregels en bedragen uit maar dan moeten we een inhuurdersvergadering gaan organiseren.
Huub
Jan Wiekeraadt schreef:
>
> Huub de Camel 90 wil wel terug naar zijn plekje.
>
> groetjes Jan Wiekeraadt
Hallo Jan, is dat niet een beetje ver uit de buurt?
Huub
>
> Huub de Camel 90 wil wel terug naar zijn plekje.
>
> groetjes Jan Wiekeraadt
Hallo Jan, is dat niet een beetje ver uit de buurt?
Huub
Huub,
ik ben nog steeds geïnteresseerd. ook voor langer dan 3 maanden, aan LaRo's is tenslotte altijd wel wat te sleutelen en als de RR op kenteken staat mag ik van Odette op zoek naar een 88" voor het terrein dus die hobby is zeker nog niet afgelopen...
groet,
peter
ik ben nog steeds geïnteresseerd. ook voor langer dan 3 maanden, aan LaRo's is tenslotte altijd wel wat te sleutelen en als de RR op kenteken staat mag ik van Odette op zoek naar een 88" voor het terrein dus die hobby is zeker nog niet afgelopen...
groet,
peter
Voor mij is het niet te ver, ik heb nu niets waar ik kan sleutelen, en wil deze zomer in mijn laro rijden.
Huub,
Zoals peter al schreef er is altijd wat te sleutelen. Ik ben ook zeer geinteresseerd.
Groet,
Roony
Zoals peter al schreef er is altijd wat te sleutelen. Ik ben ook zeer geinteresseerd.
Groet,
Roony
Ey Peter
Kyk dat is nog is praat
Koekentrommel
Kyk dat is nog is praat
Koekentrommel
...weet je al wie 't wordt Huub?
groet, zeer benieuwd,
peter