Ja, dat heb ik weer dacht ik, rij ik op mij dooie akkertje op de ring in Grun. sta ik voor een stoplicht, ineens een dieselstank, niet te filmen. Zie ik verderop een vrachtwagen met pech staan , dus ik denk dat is hij.. Maar nee, evenb later op de A7 , een hele smerige achterruit van mij Td5 en een wolk (dacht eerst water maar het was droog weer) bleek dus diesel. Gestopt op een parkeerplaats, ANWB gebeld en wachten. Ik zag al dat er behoorlijk veel diesl onder de auto uitliep en de achterkant was helemaal bedekt met een laag diesel. De anwb kwam snel, de monteur zag gelijk wat er aan de hand was, de terugvoerleiding was los ( ), een simpel kliksysteem en het zat weer vast. grrrrrrr hoe is het mogelijk dat zoiets los schiet, heeft iemand ervaring met dit euvel??
Goed binnen 4 minj. reed ik weer en de anwg zou rijkswaterstaat waarschuwen om de toch wel grote plas diesl op te ruimen,( voelde mij erg schuldig aan een milieudelict) snel naar de was straat om de wagen weer enigzins een beetje diesel vrij te krijgen. Phoe was me het dagje Grun. wel.
diesel
Re: diesel
Zo heb ik een keer een complete tank diesel in 50 km leeggespoten door een gescheurde injectorleiding, precies voor mijn huis hield de auto er mee op.....
Re: diesel
Heb je toch geluk dat het uitlaatspruitstuk aan de andere kant van de motor zit......
groeten,
Martin
groeten,
Martin