Stuurhuis veramponeerd ?? deel 2
Geplaatst: zo 04 mar 2007, 16:13
Hallo Medeliefhebbers,
Ik heb vorige week een vraag geplaatst m.b.t. een wat zwaar lopend stuurhuis.
Nadat ik remklauwen gereviseerd had en bij terugplaatsen tevens fusee gecheckt had. heb ik ook wat speling weggesteld op mijn onbekrachtigd stuurhuis.
Resultaat...zwaar sturen. Ik heb toen het stuurhuis wat losser gesteld zodat ik nog net geen speling voel ( gemeten bij wielen vrij v.d grond natuurlijk.) Helaas voelt het
sturen nog steeds zwaar. Ik heb het idee dat bij nog losser stellen de speling weer
terug komt. Ik heb ook nieuwe castorcorrigerende radiusarmen geplaatst.
Kan de castorcorrectie ( dus verandering stand fusee) ondanks spelingvrij ook
van invloed zijn op stuurgevoel. ( ander slijtagebeeld ) En zo ja moet ik dit dan gewoon even aanzien of is stomtoevallig m'n stuurhuis aan gort.
Iemand een suggestie?
Bij voorbaat dank!
Ik heb vorige week een vraag geplaatst m.b.t. een wat zwaar lopend stuurhuis.
Nadat ik remklauwen gereviseerd had en bij terugplaatsen tevens fusee gecheckt had. heb ik ook wat speling weggesteld op mijn onbekrachtigd stuurhuis.
Resultaat...zwaar sturen. Ik heb toen het stuurhuis wat losser gesteld zodat ik nog net geen speling voel ( gemeten bij wielen vrij v.d grond natuurlijk.) Helaas voelt het
sturen nog steeds zwaar. Ik heb het idee dat bij nog losser stellen de speling weer
terug komt. Ik heb ook nieuwe castorcorrigerende radiusarmen geplaatst.
Kan de castorcorrectie ( dus verandering stand fusee) ondanks spelingvrij ook
van invloed zijn op stuurgevoel. ( ander slijtagebeeld ) En zo ja moet ik dit dan gewoon even aanzien of is stomtoevallig m'n stuurhuis aan gort.
Iemand een suggestie?
Bij voorbaat dank!