Kleur middel
Kleur middel
Hallo allemaal,
Allereest moet ik weer een slecht bekentenis doen. Na een jaar in een Suzuki Samurai gereden te hebben ben ik nu verder afgedwaald naar een Mitsubishi L 200. Is op zich een leuke auto, maar niks in vergelijking met een mooie Defender of series!!!
Nu is de orginele kleur van mijn nieuwe auto rood, echter door de zon die hier altijd schijnt zijn vele plekken erg licht geworden.
Zijn er middeltjes verkrijgbaar om de orginele kleur weer te laten glimmen??
grt Tijn
Allereest moet ik weer een slecht bekentenis doen. Na een jaar in een Suzuki Samurai gereden te hebben ben ik nu verder afgedwaald naar een Mitsubishi L 200. Is op zich een leuke auto, maar niks in vergelijking met een mooie Defender of series!!!
Nu is de orginele kleur van mijn nieuwe auto rood, echter door de zon die hier altijd schijnt zijn vele plekken erg licht geworden.
Zijn er middeltjes verkrijgbaar om de orginele kleur weer te laten glimmen??
grt Tijn
Re: Kleur middel
Polijstmachine met polijstpasta fijn hoogglans van 3M of Commandant nr.5.
Maar het komt helaas weer snèl terug~ het is de rode lak die verkrijt. enig uitstel ven executie lukt mischien met een speciale rodewax van bv Turtle.
wij hebben een rode golf staan die er ook last van heeft, en we hebben de moed al opgegeven
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
wij hebben een rode golf staan die er ook last van heeft, en we hebben de moed al opgegeven
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
Dan rest alleen nog: volledig overspuiten met blanke lak, na licht opschuren.
Denk daar maar niet te lang aan.
Denk daar maar niet te lang aan.
Verkleuring is en blijft hier gewoon een groot probleem met meer dan 300 zon-dagen per jaar. Ga denk ik maar voor de Turtle wax, heb namelijk geen poetsmachine!!!
bedankt jongens, dit is toch een stuk leuker en sneller forum als de van mitsubishi!!
grt Tijn
bedankt jongens, dit is toch een stuk leuker en sneller forum als de van mitsubishi!!
grt Tijn
Hmmmm regelmatig draaien om de auto egaal dof te laten worden ...... Me vrouw heeft een rode Swift die een paar jaar geleden schade heeft gehad. Alles netjes opgeknap ten gespoten, alleen het (ver)kleur verschil .....
Wax met kleur er in is inderdaad een oplossing (lekker vuil laten overigens ook).
Apke
Wax met kleur er in is inderdaad een oplossing (lekker vuil laten overigens ook).
Apke