Afstudeermogelijkheid
Afstudeermogelijkheid
Dikke OT,
maar aangezien hier toch een groot netwerk verzameld is, wilde ik toch een gokje wagen. Ik weet het, ben eigenlijk veel te laat met regelen ... maar zoek nog steeds een afstudeeropdracht voor mijn studie Technische Bedrijfskunde. De eisen van de opdracht zijn; onderzoek doen naar de optimalisatie van een proces/ product waarin diverse punten naar boven worden uitgelicht. Deze kunnen o.a. bestaan uit productieprocessen, marketing, financieel, logistiek en organisatie.
Startperiode zal medio maart zijn gedurende +/- 4,5 maand.
Ik heb affiniteit met botenbouw/ audio & LaRo's maar sta daartegenover overal voor open!
Hoop dat iemand wellicht nog een idee voor me heeft, het wordt nu wel heel dringend.
Groet, Maarten
maar aangezien hier toch een groot netwerk verzameld is, wilde ik toch een gokje wagen. Ik weet het, ben eigenlijk veel te laat met regelen ... maar zoek nog steeds een afstudeeropdracht voor mijn studie Technische Bedrijfskunde. De eisen van de opdracht zijn; onderzoek doen naar de optimalisatie van een proces/ product waarin diverse punten naar boven worden uitgelicht. Deze kunnen o.a. bestaan uit productieprocessen, marketing, financieel, logistiek en organisatie.
Startperiode zal medio maart zijn gedurende +/- 4,5 maand.
Ik heb affiniteit met botenbouw/ audio & LaRo's maar sta daartegenover overal voor open!
Hoop dat iemand wellicht nog een idee voor me heeft, het wordt nu wel heel dringend.
Groet, Maarten
Re: Afstudeermogelijkheid
Maarten,
Bel mij eens. (u got mail)
groet Frank
Bel mij eens. (u got mail)
groet Frank
Ha Maarten,
Toevallig HTS in Eindhoven?
Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
Toevallig HTS in Eindhoven?
Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
maarten,
welke regio?
als het regio eindhoven mag zijn kun je me mailen
groet
geert-jan
welke regio?
als het regio eindhoven mag zijn kun je me mailen
groet
geert-jan
Nope, ik heb eerst werktuigbouwkunde in Den Bosch gestudeerd en zit nu in Utrecht op de HU ~ Technische Bedrijfskunde. Leefomgeving is momenteel in de omstreek van Den Bosch.
Bedankt voor jullie reacties!
Maarten
Bedankt voor jullie reacties!
Maarten
Hoi,
er is mogelijk een plek op mijn werk in Waalwijk. Als je meer wilt weten mail me dan even.
grt
Joep
er is mogelijk een plek op mijn werk in Waalwijk. Als je meer wilt weten mail me dan even.
grt
Joep