HH,
Ik heb een vraag met betrekking tot de watersensor welke bij mijn vorige 90 td5(bj 2000) wel in de onderzijde van het brandstoffilter geschroefd zat, maar bij mijn huidige 90 td5(bj 2004) niet.
Ik wilde hem controleren cq beter beschermen omdat hij bij het eerdere model op een gevoelige plek zat en met regelmaat stuk ging.
Wat schetst mijn verbazing geen sensor en geen bedrading; heeft men een modificatie aangebracht, is de sensor verplaatst naar een minder gevoelige plaats(het lijkt me dat het filter toch de eerst waarneembare plaats is voor aanwezig vocht) of geheel verwijdert uit het syteem.
Wie weet het hoe of wat, of gaat men er vanuit dat met regelmaat aftappen van het filter voldoende is.
Alvast bedankt
Remco
watersensor in brandstofsysteem td5
Re: watersensor in brandstofsysteem td5
Bij de latere modellen is de watersensor vervallen en wordt het filter bij de onderhoudsbeurten afgetapt.
Dennis B.
Dennis B.
Re: watersensor in brandstofsysteem td5
HH,
Okay, bedankt. Vond het opzich al vreemd, ik kon namelijk geheel geen kabelboompje of stekker ontdekken. Dan toch maar wat vaker aftappen, vooral voor de zekerheid.
Remco
Okay, bedankt. Vond het opzich al vreemd, ik kon namelijk geheel geen kabelboompje of stekker ontdekken. Dan toch maar wat vaker aftappen, vooral voor de zekerheid.
Remco