Knipperlichten aan en even snel de straat over, je kent het wel....
Voordat ik ook maar de straat over was werd ik aangesproken door een man die zei dattie nog een roofrack te koop had voor een Disco. We raakten uiteraard aan de praat en hij bleek vlakbij te wonen dus ik reed er meteen ff langs.
Het bleek in een heeeel nauw straatje te zijn. Ouderwetse schuivende garagedeuren met daarachter een prachtige glimmende (...) zwarte 110 met airco, leer,sideskirts, brede benden etc etc op geel kenteken.MOOOOI.
Hij bleek 'm uit Dlnd geimporteerd te hebben, wilde geen afgeragde terreinbak...
In een hoekje stond rechtop een geweldig roofrack, geen plekje op te zien, voorzien van 3 Thule dragers, zwaailichtuitsparing, rol achterop voor een ladder oid, traanplaat looppad en, nou komt het : mét een extra Thule drager met een windspoiler ( die je ook o.a.voorop VW Caddy zag ) om het fluiten tegen te gaan !
Nou, kletser de klets, blaberdebla. En toen de hamvraag : wat kost ie ?
Nou dat bleek ZO mee te vallen dat ik 'm meteen gekocht heb.

Gek hoor. Gisteravond besloten Guus en ik om naar Denemarken op vakantie te gaan en dat er dus een roofrack moet komen voor alle spullies. Want onze Ecco gaat mee achterin en heeft ook ruimte nodig.
En vandaag loop ik er gewoon tegenaan. Dat kan toch geen toeval zijn....?
Groet'n,
Jos
wiensdagnietmeerstukkan