Van morgen eerst krabben en dan kijken of ze het wil doen......
Ja hoor een keer rond en starten op LPG.
Ik ben weer apetrots op mijn meisje.
Groetjes,
Ron & Laura
Laura gaat als de brandweer
Re: Laura gaat als de brandweer
Das mooi Ron,
Het starten met vochtig weer mag nu ook geen probleem (meer) zijn.
Gewoon starten en lopen.
Geniet van het Landrover gevoel,
Apke
Het starten met vochtig weer mag nu ook geen probleem (meer) zijn.
Gewoon starten en lopen.
Geniet van het Landrover gevoel,
Apke
Raar he? Dat mensen blij zijn dat zo'n ding uberhaupt start!!
Mooi he? Dat mensen blij zijn dat zo'n ding uberhaupt start!! 
Als je blokje goed is en je LPG is ook ok dan hoef je eigenlijk nooit op benzine te starten. Ze zijn echt super betrouwbaar die blokken.
Veel plezier met Laura, groetjes Sjoerd

Als je blokje goed is en je LPG is ook ok dan hoef je eigenlijk nooit op benzine te starten. Ze zijn echt super betrouwbaar die blokken.
Veel plezier met Laura, groetjes Sjoerd
Beste olaf,
heb je ook de topic gezien waar ik het heb over een constante olie aanvul systeem?
Ik had ik gedachte dat als ik de vulplug eruit draai en daar een plug met openig erin zet, vervolgens daar een slang op aansluit en die koppel aan een voorraad tankje, ik zeker weet dat er voldoende olie in zit en ook zeker weet dat er niet te veel druk op komt te staan, immers de druk kan dan via het tankje weg.
Het zelfde kan dan met de tussenbak en ook nog met de assen ( via de onluchting/overdruk nippel die er dan afgehaald wordt om een open verbinding te krijgen.
Gevolg tankje in de gaten houden(klein gaatje voor beluchting/ontluchting in de dop) en ga met het geheel.
Wel een keer per jaar alles verversen om de metaal deeltjes weg te krijgen.
Wt vind je van het idee?
beter toch dan elke keer er onder liggen olie morsen en dan toch geen lekker gevoel er over hebben.
Zie jij een mogelijkheid om te helpen?
Groetjes,
Ron & Laura
heb je ook de topic gezien waar ik het heb over een constante olie aanvul systeem?
Ik had ik gedachte dat als ik de vulplug eruit draai en daar een plug met openig erin zet, vervolgens daar een slang op aansluit en die koppel aan een voorraad tankje, ik zeker weet dat er voldoende olie in zit en ook zeker weet dat er niet te veel druk op komt te staan, immers de druk kan dan via het tankje weg.
Het zelfde kan dan met de tussenbak en ook nog met de assen ( via de onluchting/overdruk nippel die er dan afgehaald wordt om een open verbinding te krijgen.
Gevolg tankje in de gaten houden(klein gaatje voor beluchting/ontluchting in de dop) en ga met het geheel.
Wel een keer per jaar alles verversen om de metaal deeltjes weg te krijgen.
Wt vind je van het idee?
beter toch dan elke keer er onder liggen olie morsen en dan toch geen lekker gevoel er over hebben.
Zie jij een mogelijkheid om te helpen?
Groetjes,
Ron & Laura