invoeren defender
invoeren defender
Ik heb een defender uit 1998 gekocht in duitsland, die ik in NL wil laten ombouwen naar grijs kenteken.
Weet iemand hoe ik dat zo slim mogelijk aanpakken kan?
Ik heb reeds op 10 juli een reservering bij een keuringsstation laten vastleggen.
Weet iemand hoe ik dat zo slim mogelijk aanpakken kan?
Ik heb reeds op 10 juli een reservering bij een keuringsstation laten vastleggen.
Re: invoeren defender
90 of 110, hardtop of stationwagon?
Je moet sowiso een verhoogd dakje monteren en de linker zijruit(en) blinderen.
Bij een 110 ook de achterste rechter zijruit.
Bij een 90 moet je een tussenschot monteren van 30 cm hoog op 125 cm lengte v/d laadvloer. Bij een 110hardtop ben je zo al klaar.
Dakje kan je kopen bij ET coevorden 0524-518029
Heb je wel een CVO-formulier? Daar kicken ze op bij de RDW. Zonder dat papiertje kunnen ze 'm niet keuren.
Succes
Jos
Je moet sowiso een verhoogd dakje monteren en de linker zijruit(en) blinderen.
Bij een 110 ook de achterste rechter zijruit.
Bij een 90 moet je een tussenschot monteren van 30 cm hoog op 125 cm lengte v/d laadvloer. Bij een 110hardtop ben je zo al klaar.
Dakje kan je kopen bij ET coevorden 0524-518029
Heb je wel een CVO-formulier? Daar kicken ze op bij de RDW. Zonder dat papiertje kunnen ze 'm niet keuren.
Succes
Jos
Ik heb dakje en ruiten laten doen bij Winters in Dedemsvaart. Die vraagt een vast bedrag incl. dak en arbeid. Kostte mij zo'n 500 euro, 2 jaar geleden. Ze kennen de eisen exact en hebben creatieve oplossingen. Het schot kon afgedekt worden aan voorzijde waardoor een keurige en beklede bak ontstond.
Naar de keuring nam ik de Fahrzeugbrief mee, de Duitse tennaamstelling.
Ik weet niet of dat nog voldoende is, ik heb geen CVO formulier gehad, sterker nog : ik ben benieuwd wat dat is, want ik heb binnenkort weer een Laro in te voeren
Jurjen
Naar de keuring nam ik de Fahrzeugbrief mee, de Duitse tennaamstelling.
Ik weet niet of dat nog voldoende is, ik heb geen CVO formulier gehad, sterker nog : ik ben benieuwd wat dat is, want ik heb binnenkort weer een Laro in te voeren
Jurjen
Bedankt voor je reactie. Weet je hoe ik aan een CVO verklaring kom?
Groet
Ebo Roek
Groet
Ebo Roek
Als je de Defender grijs kenteken laat keuren heb je geen CVO meer nodig dit is namelijk veranderd. Als je de auto geel kenteken zou keuren dan heb je wel een CVO nodig. CVO is een Certificate of origin.
Hoi Ebo,
Ik denk er ook over om in Duitsland een 300 TDI te zoeken, hoe heb jij je laro daar gevonden?
Doeg Bouke
Ik denk er ook over om in Duitsland een 300 TDI te zoeken, hoe heb jij je laro daar gevonden?
Doeg Bouke
Hallo Bouke,
ik heb de auto gevonden via internetsite autoscout24.de
groet Ebo
ik heb de auto gevonden via internetsite autoscout24.de
groet Ebo