passend "veer advies" gevraagd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rangie

passend "veer advies" gevraagd

Bericht door Rangie »

O.k, er is al veel over geschreven dat weet ik. maar nu gaat het om het volgende:
Ik wil de Disco 1 200 TDI graag voorzien van 235/85X16 banden tijdens evenementen, buiten de evenementen wil (moet) ik rijden op 235/70X16.
De Disco moet dus eigenlijk niet te veel omhoog, om het ook nog een beetje te laten lijken met de kleine wielen.
De grote bande en wielen hebben een grotere offset (3 cm) wat is nu het minimale dat ik omhoog moet, en welke fabrikant levert de beste veren?
-HT
-Delphi
-Bearmach
-?????
Ik wil het graag in 1 keer goed doen uiteraard moet er ook nog rekening worden gehouden met de lier (bumper) dit weegt ook het nodige!

groeten Rangie & Full Pull (Disco 200 TDI 1994)
Mario

Re: passend "veer advies" gevraagd

Bericht door Mario »

Wij hebben Range Rover verhoogd voor dit soort banden. 2 inch omhoog met een complete set. hogere veren, langere schokbrekers, bumpstops, dislocation cones achter en langere remslangen. Geen aanpassingen aan het A-frame gedaan. die 2 inch is nog te doen voor je hockeysticks, aandrijfassen en ophangrubbers. Ik zal nog even navragen waar het spul vandaan kwam. Koste compleet zo'n 600 Euro(zonder banden uiteraard).
Rangie

Re: passend "veer advies" gevraagd

Bericht door Rangie »

Daar heb ik wel oren naar, complete set voor een goede prijs de langere remslangen heb ik nog wel liggen, gaat vooral om veren en schokdempers

Groeten Rangie
Mario

Re: passend

Bericht door Mario »

Kijk eens op :

http/www.mm-4x4.com Dit is een online shop in Engeland. Beetje rondzoeken en je vindt de complete kit. per creditcard betalen en 8 dagen later staan er 5 dozen voor je deur.

Mario
Plaats reactie