samen brede velgen bestellen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Knutselbart

samen brede velgen bestellen

Bericht door Knutselbart »

dames / heren,

hartelijk dank tot zover, het ziet er naar uit dat we een grote bron goede brede velgen aangeboord hebben.

Ik heb ze met jullie hulp opgespoord en de communicatie gedaan of het de juiste waren, maar ik heb verder tijd noch middelen om nu ineens ook voor zoveel mensen de inkoop en transport, tussenopslag etc. te gaan regelen...

Maar gelukkig werd dit al spontaan opgepakt door Henrik, ik heb net even buiten de list om contact met hem gehad en hij zal vanavond een posting op deze list doen hoe het verder gaat. Hij heeft de gegevens van de contactpersoon in Engeland en alles wat er tot nu toe afgesproken is.

Groet+bedankt zover,

Bart
plaetje

Re: samen brede velgen bestellen

Bericht door plaetje »

als ze werkelijk zo zijn als je zegt wil ik er wel 5 velgen hebben. Als ze maar recht zijn (niet te veel gewicht om te ballanseren) en niet duur natuurlijk , maar dat wil iedereen.

jo
Knutselbart

Bericht door Knutselbart »

Hey Plaetje,

Hendrik zal de verdere daadwerkelijke aankoop regelen, hou de list even in de gaten en dan aan HEM laten weten svp.

Die man uit Engeland heeft alleen een paar maten gemeten en die doorgestuurd, dus "als ze maar recht zijn" en dat soort dingen, zal diegene die ze evt in belgie gaat halen goed op moeten letten...(of je moet zelf mee gaan voor de zekerheid!)

Groet!
plaetje

Bericht door plaetje »

weet je waar in belgië ik woon maar 10km van Maaseik

jo
Plaats reactie