Geilenkirchen
Geilenkirchen
Hallo,
Een paar keer per jaar reizen we af voor een weekeindje echt terreinwerk.
Nu hebben we Inor, en Bistain al een paar keer bezocht en Sclain is maar zo weinig open.
Soms lees of hoor ik ik over het terrein in Geilenkirchen.
Kent iemand dit terrein, is het zwaar, groot en lekker rustig?
En weet iemand of je daar altijd terecht kunt en of en hoe en waar je je aan kunt melden.
Andere suggesties voor mooie terreinen binnen zo'n 4 uurtjes tuffen van de randstad zijn ook welkom.
Ik hoor graag,
Peter
Een paar keer per jaar reizen we af voor een weekeindje echt terreinwerk.
Nu hebben we Inor, en Bistain al een paar keer bezocht en Sclain is maar zo weinig open.
Soms lees of hoor ik ik over het terrein in Geilenkirchen.
Kent iemand dit terrein, is het zwaar, groot en lekker rustig?
En weet iemand of je daar altijd terecht kunt en of en hoe en waar je je aan kunt melden.
Andere suggesties voor mooie terreinen binnen zo'n 4 uurtjes tuffen van de randstad zijn ook welkom.
Ik hoor graag,
Peter
Re: Geilenkirchen
Kijk eens op www.terreinrijden.nl van de gebroeders Grimm. Daar staan (alle) terreinen op in NL,FR,BE,DU......
Marco
Marco
Gielenkirchen is een opslag van zand en grint en is niet openbaar, je moet toesteming vragen. De 4x4 Limburg gaat er wel eens naar toe voor inlichtingen kijk op hun side.
Het is veel zand en steilehellingen maar ook een waterplas. Ik vindt er niets aan, ongeveer het zelfde als op de veluwe alleen een beetje stijler.
jo
laro 88 pickup
Het is veel zand en steilehellingen maar ook een waterplas. Ik vindt er niets aan, ongeveer het zelfde als op de veluwe alleen een beetje stijler.
jo
laro 88 pickup
hoi peter
Ben je al eens op de maasvlakte geweest?
gr gilco
blue ranger
Ben je al eens op de maasvlakte geweest?
gr gilco
blue ranger
Daar staat hoe je er kunt komen, maar ze zijn er niet geweest en er is niet echt een omschrijving van het terrein en daarnaar ben ik zo benieuwd.
ja, maar ik zoek eigenlijk iets om echt een weekeindje weg te gaan. maar als ik jo zijn reactie hoor is Geilenkirchen niet echt uitdagend dus zoeken we verder.
bedankt voor jullie reacties.
bedankt voor jullie reacties.