EFI, wat heefie?
EFI, wat heefie?
Eerst liep de RR niet, toen bleek dat de benzinepomp vastzat. Weer werkend gekregen, auto daarna ook weer lopen. Dag later op het erf uitgevallen en naar veel starten en volgas geven de auto eindelijk weer aan de praat gekregen.
Paar dagen later weer gestart, geen probleem. 15 meter verder, midden op de dam (tis een lange dam....) weer gestopt en sindsdien weer niet lopen. Motor gaat rond, kucht af toe iets maar weinig pit. Ruikt na een poosje onder kap naar peut...
Een probleem dat overal aan kan liggen of beperkt aantal oorzaken????
EFI wat heefie?
Paar dagen later weer gestart, geen probleem. 15 meter verder, midden op de dam (tis een lange dam....) weer gestopt en sindsdien weer niet lopen. Motor gaat rond, kucht af toe iets maar weinig pit. Ruikt na een poosje onder kap naar peut...
Een probleem dat overal aan kan liggen of beperkt aantal oorzaken????
EFI wat heefie?
Re: EFI, wat heefie?
Probeer je brandstof filter eens te verschonen, zit waarschijnlijk wat vocht of rotzooi in doordat de pomp heeft vastgestaan (vocht?).
Hoi Ron,
Check je rotor eens, er zijn seri's die speling hebben tussen het koper en het plastic, geeft hele rare storingen.
groet frank
Check je rotor eens, er zijn seri's die speling hebben tussen het koper en het plastic, geeft hele rare storingen.
groet frank
heeee Ron
heb je al wat gevonden als spatlap trouwens of heb je nu wel wat anders aan je hoofd?
Groet Rene' (bambam)
heb je al wat gevonden als spatlap trouwens of heb je nu wel wat anders aan je hoofd?
Groet Rene' (bambam)
ehh, ik heb even te veel aan mijn hoofd...(qua auto's)
- Mijn dagelijkse RR (73) is eindelijk weer APK klaar maar remmen hebben nu kuren
(waarschijnlijk lek in vacuumpomp)
- Het acculampje blijft branden (reageert op het gas) en accu trekt langzaam leeg.
- Verder ben ik een 89er EFI aan het slopen (donor) maar die wil dus niet lopen (en die
wil ik nu eenmaal aan de gang hebben.
- Verder zit er een elektrische stoel in die niet werkt en toch naar achteren moet om
deze te demonteren,
- Heb ik ook nog een 66er VW variant die wacht op nieuwe zuigers en cilinders en als
laatste staat er nog een 82er RR die een andere tank nodig heeft gezien deze
(ergens) lekt.
Gelukkig heb ik ruimte zat alleen licht te weinig..........Laten we het maar hobby noemen!.
- Mijn dagelijkse RR (73) is eindelijk weer APK klaar maar remmen hebben nu kuren
(waarschijnlijk lek in vacuumpomp)
- Het acculampje blijft branden (reageert op het gas) en accu trekt langzaam leeg.
- Verder ben ik een 89er EFI aan het slopen (donor) maar die wil dus niet lopen (en die
wil ik nu eenmaal aan de gang hebben.
- Verder zit er een elektrische stoel in die niet werkt en toch naar achteren moet om
deze te demonteren,
- Heb ik ook nog een 66er VW variant die wacht op nieuwe zuigers en cilinders en als
laatste staat er nog een 82er RR die een andere tank nodig heeft gezien deze
(ergens) lekt.
Gelukkig heb ik ruimte zat alleen licht te weinig..........Laten we het maar hobby noemen!.
Voor de helft
Weet ik in ieder geval zeker dat ik de komende tijd wat te doen heb....zucht. Ben in ieder geval van de straat (en dat is niet zo moeilijk met een terreinwagen
Weet ik in ieder geval zeker dat ik de komende tijd wat te doen heb....zucht. Ben in ieder geval van de straat (en dat is niet zo moeilijk met een terreinwagen