kolonnetje richting Kerstrit

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kapitein Iglo

kolonnetje richting Kerstrit

Bericht door Kapitein Iglo »

Inmiddels zijn de uitnodigingen volgens mij allemaal wel aangekomen, dus iedereen weet wel waar we heengaan met de Kerstrit.

Dus misschien is een kolonnetje wel op zijn plaats? Rob B. en ondergetekende zijn tussen 09.15 en 09.30 bij de Texaco op de A16 bij de moerdijkbrug:

Texaco,
B.V. BEM De Zuidpunt
Rijksweg A16
3316 EJ Dordrecht

Misschien leuk om daar aan te haken als je ook je uitnodiging hebt binnengehad?

Groeten,

Kapitein Iglo
Stumpertje S III 2,25 D

Re: kolonnetje richting Kerstrit

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

zo, komen jullie gezellig hier West Brabant onveilig maken
Veel plezier alvast, ik ben wel lid maar rij niet mee deze keer, te dicht bij huis

Marco
Marcel vonk

Bericht door Marcel vonk »

daar kom ik al langs rond 06.30 uur (ja iemand moet de koffie zetten) dus wie in kollone wil rijden moet er erg vroeg uit, als je bij mij wilt aanhaken!!!
Zie iedereen daar wel verschijnen, belooft gezellig druk te worden.

mvgr marcel vonk
Mario

Bericht door Mario »

Woon te dicht bij voor je kolone en 06.30 vind ik een beetje teveel midden in de nacht. Zie je wel in Halsteren.
Harry & de 'RUS'

Kom vanuit Alkmaar

Bericht door Harry & de 'RUS' »

Kapitein Iglo & Robb,
wij vertrekken rond 07.30 uur vanuit Alkmaar. De 'RUS' heeft z'n buikje al vol met benzine; ben nu nog bezig de Garmin Legend (GPS) te vullen met kaarten van de provincie Noord-Brabant, Zuid-Holland en Zeeland.
Als ik de weersverwachting goed begrijp heb ik geen tegenwind; wellicht rijden we rond die tijd over de Moerdijk ? Zodra ik Rotterdam nader, zal ik wel uitluisteren op kanaal 16.
Tot zondag!
Harry, Hetty & de 'RUS'
Plaats reactie