Beste Prikkers,
Enige tijd geleden meldde ik al dat volgend jaar de baas van het bedrijf waar ik voor werk mee gaat rijden in Parijs Dakar. Hij heeft zijn 130 ter beschikking gesteld voor het goede doel van het Child Care Afrika team van Benny Jolink. Om hier nog even de aandacht op te vestigen Het volgende persbericht dat vandaag de deur is uitgegaan.
Natuurlijk moeten we nog even regelen dat er prikkerstickers op de auto komen, maar sponsoren zijn natuurlijk ook welkom. Immers de opbrengst is voor het goede doel. Kijk voor meer informatie en voor sponsoracties op [www.cca-rallyteam.com]
Vincent
Persbericht:
Bennie Jolink maakt TV-serie van Dakar avontuur
- Oerendhard naar Dakar met Child Care Afrika Rally Team -
Hengelo, 13 december 2006 ? Bennie Jolink maakt in samenwerking met De Twentsche Courant Tubantia (onderdeel van Wegener) en Adriatik Campers een TV/internet-serie van de voorbereidingen op de Dakar rally in 2008. Het Child Care Afrika Rally Team, waarvan Jolink coach is, wordt een jaar lang op de voet gevolgd. De titel van de serie is ?Oerendhard naar Dakar?.
Ter voorbereiding op ?Le Dakar? traint het Child Care Afrika Rally Team in 2007 op diverse plaatsen in binnen- en buitenland. Het team wordt daarbij continu door een camera gevolgd. TC Tubantia zal maandelijks nieuws en beeldmateriaal publiceren in de krant en via internet. Uiteindelijk moet eind 2007 een TV-serie op de landelijke buis verschijnen.
?Met de serie bieden we de kijker een blik achter de schermen van een Dakar-team? aldus Bennie Jolink, ?deelname aan een dergelijke rally vergt een lange en gedegen voorbereiding; het is meer dan even een paar dagen crossen in het zand. Meedoen aan Dakar is teamsport; dat willen we laten zien?.
RTL Boulevard bezoekt Jolink en zijn team deze week tijdens de voorbereiding op het Dakar-avontuur. Dit wordt op donderdag 14 december 2006 uitgezonden. (RTL Boulevard 18.35 uur RTL4; herhaling om 23.15 uur op RTL5).
Dakar 2008
Re: Dakar 2008
Zullen we eerst Dakar 2007 doen? 
Voor mij nog steeds een droom om aan deze rally deel te mogen nemen. Wellicht dat meerdere mensen dat hebben kunnen we ons verenigen en wellicht dat het er dan ooit eens van komt.
Ik kan nu al niet meer wachten tot de 2007 versie van start gaat. Als het meezit zit ik bij de finish.
mzzls
Remco aka Mr Epic

Voor mij nog steeds een droom om aan deze rally deel te mogen nemen. Wellicht dat meerdere mensen dat hebben kunnen we ons verenigen en wellicht dat het er dan ooit eens van komt.
Ik kan nu al niet meer wachten tot de 2007 versie van start gaat. Als het meezit zit ik bij de finish.
mzzls
Remco aka Mr Epic
ik ga a.s. zaterdag naar het eurocircuit in valkenswaard.
daar komen de deelnemers van dakar 2007
zie: www.eurocircuit.nl
ik neem de duurdere kaartjes mag je ook achter de schermen kijken ofzo volgens mij.
misschien tot zaterdag
disco 1992
daar komen de deelnemers van dakar 2007
zie: www.eurocircuit.nl
ik neem de duurdere kaartjes mag je ook achter de schermen kijken ofzo volgens mij.
misschien tot zaterdag
disco 1992
ik rij de eerste week mee waarschijnlijk.
als we ons willen verenigen dan is het voro4x4 team mischien wel een intrsante mogenlijkheid.
even af wachten wat die gaan doen beging 2007 maken zei hun concept bekent.
en ze hebben als doel om naar de raly p/d toe te werken. in een bepaalde tijd. Dit theam maakt een low butshet start.
eigenlijk starten zei met alleen een plan website wat auto's en goede contacten. Maar dat is er eentje waar bij je je aan kan sluiten.
om zo doormidel van samen werken tot grote presentatsie te komen.
1 ding staat al vast het word motor sport in de ofroad tak.
we zullen zien wat het gaat worden
mvg jacob
als we ons willen verenigen dan is het voro4x4 team mischien wel een intrsante mogenlijkheid.
even af wachten wat die gaan doen beging 2007 maken zei hun concept bekent.
en ze hebben als doel om naar de raly p/d toe te werken. in een bepaalde tijd. Dit theam maakt een low butshet start.
eigenlijk starten zei met alleen een plan website wat auto's en goede contacten. Maar dat is er eentje waar bij je je aan kan sluiten.
om zo doormidel van samen werken tot grote presentatsie te komen.
1 ding staat al vast het word motor sport in de ofroad tak.
we zullen zien wat het gaat worden
mvg jacob
Ik ben benieuwd wat het wordt met het voro4x4 team.
Ik hoop dat ik zaterdag ook naar het Eurocircuit kan. Ik zit namelijk midden in een verhuizing. Denk dat ik me vrijdag maar eens heel boos ga maken zodat ik zaterdag naar Valksenswaard kan.
Groeten
Remco aka Mr Epic
Ik hoop dat ik zaterdag ook naar het Eurocircuit kan. Ik zit namelijk midden in een verhuizing. Denk dat ik me vrijdag maar eens heel boos ga maken zodat ik zaterdag naar Valksenswaard kan.
Groeten
Remco aka Mr Epic