Ik zoek Marijke

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Christiaan109

Ik zoek Marijke

Bericht door Christiaan109 »

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben op zoek naar Marijke. Op het ene moment rijd ze nog achter me en ineen sis ze na plaatje 55 van de tocht verdwenen. Ik nog achteruit gereden en gezocht maar kn niets meer vinden van een witte 110. Ik maar gauw de route uitgereden en maar bij het eindpunt (lees plaatselijke kroeg) zitte wachten. Hik. Verder iedereen die er was naar buiten gestuurd om een witte 110 te zoeken. Echter niets gevonden.

Wie kan mij helpen??????????????

Groeten Christiaan109
Stumpertje S III 2,25 D

Re: Ik zoek Marijke

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

bel je ze ff op dr GSM ?
Christiaan109

Das het grote probleem. Dat doet ik niet hebben
witje110

Bericht door witje110 »

haha, moet je wel het nummer weten om me bellen ;-)

we kwamen langs het eindpunt (de kroeg), en dat was een mooie gelegenheid om met de rit te stoppen, ik verwachtte eerlijk gezegd niet veel spectaculairs meer, en mijn dochter en ik hadden het wel gezien.

Ik heb nog geseind met mijn groot licht, maar jullie waren zo druk in gesprek,.
En omdat ik jullie nummer ook niet had, kon ik ook niet bellen.
Was best een leuke rit, maar wel meer dan 20% verhard.
bedankt dat ik achter jullie aan mocht rijden, waren verder volgens mij verder weinig prikkers.

Marijke
Christiaan109

Dat zulle we wel niet gezien hebben. Je lampen waren volgens mij redelijk bemodderd. Maar het laatste deel van de route was haast voor 90% nog onverhard. Maar ja, kan gebeuren.

Graag gedaan en er waren inderdaad weinig prikkers aanwezig. Het Land Rover gehalte was deze keer toch heel erg laag vond ik. Maar eventjes wat anders, als het goed is heb jij op je fototoestel nog wat foto's staan. Zou jij deze door willen mailen. Alvast bedankt.

Christiaan
witje110

Bericht door witje110 »

Staan op onderstaande link

[www.mijnalbum.nl]

Marijke
Plaats reactie