ff in jip en janneke taal...ellende
ff in jip en janneke taal...ellende
wie o wie..ben terug van een paar dagen weg geweest en nu eindelijk tijd om mn versnellingsbak bij te vullen (zie voorgaande berichten), heb zojuist onder mn laro gelegen (def 90 td). Zie verschillende bakken en bouten. Mij is verteld..ff bout los draaien, vinger erin en bij te lage stand bij vullen..ok..maar ik zie wel de bout voor het aftappen maar niet voor het bijvullen...wie kan mij wat sturing geven
Re: ff in jip en janneke taal...ellende
bij een serie zit die aan de linkerzijkant van de bak (in de tunnel), is een 4-kante bout waar je kunt peilen en bij kunt vullen
robert
boesmans.web-log.nl
robert
boesmans.web-log.nl
Vulopening en peilopening zit aan de zijkant van je bak, aan de bestuurderszijde (LHD) ongeveer halverwege de onderzijde en bovenzijde van de bak en halverwege de voorzijde en achterzijde van de bak.
Ik hoop dat het nu duidelijk is ?
succes
gr.
Jan Aart
Ik hoop dat het nu duidelijk is ?
succes
gr.
Jan Aart
tis een defender 90 lees ik in de openingspost. Ik kan niet bevestigen of die bakken er globaal hetzelfde eruit zien.
bovengeschreven locaties zijn in ieder geval voor de series bakken.
bovengeschreven locaties zijn in ieder geval voor de series bakken.
Is voor de 90/110 TD5 niet anders.Heb er net een dag onder gelegen alles ververst.
ps.
neem je mobiele telefoon mee, er zijn verhalen dat er mensen uren onder hun auto moesten blijven liggen omdat ze hun vinger er niet meer uit kregen......
gr Jan, die ook zijn vinger in de bak steekt
neem je mobiele telefoon mee, er zijn verhalen dat er mensen uren onder hun auto moesten blijven liggen omdat ze hun vinger er niet meer uit kregen......
gr Jan, die ook zijn vinger in de bak steekt
Een goeie Jan!Heb ik ook ooit eens gehad,niet bij een LR maar bij een VW,s avonds alleen in de werkplaats en geen mobieltje erbij.Was ZEER onprettig!Vr gr Henk B.