Een paar draadjes terug werd al een vraag gesteld over v-bakolie maaruh in de repairmanual kom ik de main gearbox en de transfer gearbox tegen. Wat is het verschil?
Groeten,
Range ROvermeijer - dieafgelopenzondagnavijftigmeteralweerzonderversnellingspookzat.
Wat mij eraan doet herinneren, als de bak heeeeeeeeeel erg zwaar naar de 1e versnelling gaat en minstens zo zwaar er weer uit....wat dan?
Nog meer versnellingsbakolie
Re: Nog meer versnellingsbakolie
Ik vermoed dat er iets mis is met je koppeling......
Genoeg olie in het reserv.....bakkie?
Misschien lekt de olie/druk-slang naar je koppeling (nabij kopp. huis?)
succes!
Hans
Genoeg olie in het reserv.....bakkie?
Misschien lekt de olie/druk-slang naar je koppeling (nabij kopp. huis?)
succes!
Hans
Re: Nog meer versnellingsbakolie
Hallo Han,
Het vreemde is dat de overige versnellingen geen probleem zijn....dus volgens mij val de koppeling dan af.
Groeten,
Range ROVermeijer
Het vreemde is dat de overige versnellingen geen probleem zijn....dus volgens mij val de koppeling dan af.
Groeten,
Range ROVermeijer
Re: Nog meer versnellingsbakolie
Main Gearbox is met de versnellingen 1 t/m 5 en achteruit,
Transfer Gearbox is hoge - lage gearing en je diff lock.
Tijs
Transfer Gearbox is hoge - lage gearing en je diff lock.
Tijs
Re: Nog meer versnellingsbakolie
Mhhhh
Yeap, als dat zo is.......
Als je stil staat, dan gaat het beter (de 3 en de 4), of alleen als je rijdt?
Als het alleen goed gaat met rijden dan hou ik het toch op je koppelling...
Maar ik ben geen kenner, misschien weten Ad of Hemdrik meer.....
succes
Yeap, als dat zo is.......
Als je stil staat, dan gaat het beter (de 3 en de 4), of alleen als je rijdt?
Als het alleen goed gaat met rijden dan hou ik het toch op je koppelling...
Maar ik ben geen kenner, misschien weten Ad of Hemdrik meer.....
succes