Hallo luitjes! Zojuist een e-mailtje gekregen voor een verzoekje in Amsterdam. Voor mijzelf een wat lastig project, maar wie weet is er iemand met een open "jeep" die mogelijkheden heeft.......(Volgens mij mag een LandRover ook )
('t klinkt een beetje als een gevalletje Jamboo!)
Dit is het mailtje:
Beste meneer/mevrouw
Ik zit in de ouderraad van de Westerparkschool in het stadsdeel Westerpark en wij willen dit jaar Sinterklaas aan laten komen in een open jeep (thema van dit jaar: Sinterklaas in de jungle). U raad het al; wij zijn op zoek naar iemand die een open jeep heeft en zo vriendelijk is om Sinterklaas op 5 december 's ochtends naar te school brengen. Dit zal in totaal een uurtje in beslag nemen en de beloning is een school vol met enthousiaste, blije kinderen. Wat wil een mens nog meer....
Wij hopen dat u bereid bent deze belangrijke taak op u te nemen of misschien kent u iemand die dat wel is.
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite.
Hadden ze de 130 voor een Jeep aangezien of moet die man gewoon z'n lesgeld nog retour krijgen
Haal nou gewoon ff de bak eraf en donder die Sint (mag met hulp Sinten) gewoon achter in of moet ie ook nog door een leuk multicultureel wijkje in A'Dam zoek dan maar een J**P
Heb die mensen een mailtje gestuurd. misschien vinden ze een dichte 109 ook goed, met Sint op het dak (desnoods met paard) (lees roofrack).
als het doorgaat komt er wel een foto denk ik.