Te koop 110 V8.
Voor details zie homepage
[home.hetnet.nl]
Te koop 110
Re: Te koop 110
Kun je niet beter een van die ander 4 auto's verkopen, want hier krijg je spijt van.
Ik heb zojuist mijn Discovery verkocht, doet nog zeer. Gelukkig heb ik nog een 109 V8 dat geeft nog enige troost.
Edgar
109 V8
Ik heb zojuist mijn Discovery verkocht, doet nog zeer. Gelukkig heb ik nog een 109 V8 dat geeft nog enige troost.
Edgar
109 V8
ja, 't zal ook wel zeer gaan doen denk ik... Maarja, ik betaal me scheel aan al die auto's en eigenlijk werk ik nog in mn eigen woonplaats ook.. De andere zijn zelf gerestaureerde oldtimers en dus belastingvrij ende goedkoop in de verzekering.. dus.
Ik ga in ieder geval 't geluid missen!
Maarja, als 't te zeer doet kun je dr altijd weer gewoon een kopen toch..?
gr Bjorn
Ik ga in ieder geval 't geluid missen!
Maarja, als 't te zeer doet kun je dr altijd weer gewoon een kopen toch..?
gr Bjorn
Bjorn,
Misschien een rare vraag, wat is het merk van de modulaire velgen of is dat de merknaam. Wie verkoopt deze velgen en passen deze ook op een RR?
Ronald "White Range"
Misschien een rare vraag, wat is het merk van de modulaire velgen of is dat de merknaam. Wie verkoopt deze velgen en passen deze ook op een RR?
Ronald "White Range"
geen idee wat het merk is. Maar als je de Landrover Owners International leest dan staan ze daar meestal wel in bij een of andere advertentie.
Bij iedere landrover garage kunnen ze je denk ik wel helpen.
Bij iedere landrover garage kunnen ze je denk ik wel helpen.
Modulair is een type velg. Goedkoopst verkrijgbaar via internet bij Paddocks o.i.d.
Kijk eventueel op mijn site voor meer info.....
[members.lycos.nl]
Groetjes Bowy
ps ze passen onder oud type rangerover......
Kijk eventueel op mijn site voor meer info.....
[members.lycos.nl]
Groetjes Bowy
ps ze passen onder oud type rangerover......