luie vette zuiperd
Geplaatst: ma 20 nov 2006, 20:23
Juist ja mijn RRC verbruikt te veel (1 op 3) en rijdt te langzaam 110 km/h max
en dat lijkt mij niet normaal . het gaat om een 3.5 efi blok maar met carburateurs
en op lpg.
moet toegeven dat de 3" lift en 32"mud terrains niet bevorderlijk werken maar heb
het idee dat hij gewoon niet genoeg vermogen levert bij hogere toeren,zodra de automaat naar de 4 schakelt is de acceleratie ook nul ,dus in de 3 naar 110 km/h
en daan schakelt die naar 4 en blijft die 110km/h rijden maar een viaduct op een hij zakt terug naar 95 waar hij terug schakeld en dan gaan we weer naar 110.
op benzine houdt hij ook erg in bij de hogere toerentallen.
DUSSSSS!!! wie heeft er tips ! eerst de carbs op benzine afstellen? zo ja waar?
(noorden van het land)of ligt het aan de ontstekking (is net afgesteld op 6 graden vooronsteking)en de lpg installatie is ook net afgeteld bij een lpg station.
groeten Jeroen
en dat lijkt mij niet normaal . het gaat om een 3.5 efi blok maar met carburateurs
en op lpg.
moet toegeven dat de 3" lift en 32"mud terrains niet bevorderlijk werken maar heb
het idee dat hij gewoon niet genoeg vermogen levert bij hogere toeren,zodra de automaat naar de 4 schakelt is de acceleratie ook nul ,dus in de 3 naar 110 km/h
en daan schakelt die naar 4 en blijft die 110km/h rijden maar een viaduct op een hij zakt terug naar 95 waar hij terug schakeld en dan gaan we weer naar 110.
op benzine houdt hij ook erg in bij de hogere toerentallen.
DUSSSSS!!! wie heeft er tips ! eerst de carbs op benzine afstellen? zo ja waar?
(noorden van het land)of ligt het aan de ontstekking (is net afgesteld op 6 graden vooronsteking)en de lpg installatie is ook net afgeteld bij een lpg station.
groeten Jeroen