ongelukje Larofun

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mario

ongelukje Larofun

Bericht door Mario »

De recordpoging zit er net op en we rijden van het Ford terein af. Zie ik een bekende en parkeer aan de kant. Staan we een beetje te praten en plotseling een hoop getoeter en ik zie , na een klap, een motorrijder door een plas ketsen. Wat blijkt nu: een auto wilde linksaf de kolone uit en een motorrijder kwam net linksaf langsuizen. Enfin ik kijken en zie aan de linkerkant een klein meisje eruit stappen. Moet dus een RHD auto zijn geweest waar de bestuurder niet goed in z''n linkerspiegel keek voordat ie linksaf uitvoegde. De auto lijkt wel een beetje op Tinkerbel vind ik zo uit de verte. En 3 seconden later stapt A.K. uit met z'n verzekeringspapieren.
Kapitein Iglo

Re: ongelukje Larofun

Bericht door Kapitein Iglo »

Ik hoop niet dat dit bedoeld werd als leedvermaak, toch? Wat wil je hiermee zeggen? Nou goed, laat maar. Altijd goed uitkijken zal het devies wel zijn...!

Menno
dieookweleensnietuitzijndoppenkeekeneenfiat500nieuwekoplampenheeftbezorgd
Hanzzl

Bericht door Hanzzl »

Oei, hoe is het met de motorrijder? En de schrik?
"90"

Bericht door "90" »

Wat mij betreft een zeer ongepast stukje tekst. Je schrijft dat je het op afstand ziet en doet ook maar gelijk een beschuldigende aanname.

Wat heb je hiermee willen bereiken?

Groet van Marco!
Stumpertje S III 2,25 D

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

ik reed er vlak achter, één auto achter Mario die net voor mij invoegde. Aad raakte de motor volgens mij net met zijn linkerbumper tegen de rechteruitlaatpijp van de motor. Iedereen schrok geweldig natuurlijk, de motorrijder wist door knap sturen op de been te blijven, dwars door een modderbak nog wel. k ben maar gelijk door gereden want het was daar al hartstikke druk (net buiten de poort van het terrein.
Volgens mij viel het verder met de schade wel mee. Snelheid was gelukkig ook laag

Marco
Stumpertje
Plaats reactie