diesel trouble Help!
diesel trouble Help!
ik rij nu sinds juli met m`n 109 bijna 10000 km gereden zonder problemen alleen hij rookte redelijk en trok naar mijn mening niet echt lekker op dus ik heb net geprobeerd om de pomp in z`n sleufgaten een mm te verzetten.
eerst met de klok mee toen liep hij zeer onregelmatig daarna 2mm tegen de klok mee maar nu wil hij helemaal niet meer stationair lopen dus ik probeer weer een mm terug maar nog niet mooi lopen ik moet het handgas voor de helft erop zetten anders slaat hij af en hij komt nu helemaal niet meer op toeren.
wat moet ik nu doen gewoon dom door gaan met steeds een mm verzetten tot hij weer mooi loopt?
ik heb de auto dit weekend echt hard nodig.
Gr menno
eerst met de klok mee toen liep hij zeer onregelmatig daarna 2mm tegen de klok mee maar nu wil hij helemaal niet meer stationair lopen dus ik probeer weer een mm terug maar nog niet mooi lopen ik moet het handgas voor de helft erop zetten anders slaat hij af en hij komt nu helemaal niet meer op toeren.
wat moet ik nu doen gewoon dom door gaan met steeds een mm verzetten tot hij weer mooi loopt?
ik heb de auto dit weekend echt hard nodig.
Gr menno
Re: diesel trouble Help!
Ik zou zeggen "Ja".
Je zou het op de haynes manier kunnen proberen. Een paar dagen terug is daar een discussie over geweest.
Je zou het op de haynes manier kunnen proberen. Een paar dagen terug is daar een discussie over geweest.
als hij niet stationair loopt en maar voor je gevoel half gas kan geven moet ik dan met de klok mee of tegen de klok in draaien?
Hoi Menno
Je kunt ff een aantal postings terug lezen, Hendrik Swane geeft daar een vrij duidelijke uitleg hoe je heb kan afstellen zonder moeilijke sleutels ed.
Groet, Sjoerd
Je kunt ff een aantal postings terug lezen, Hendrik Swane geeft daar een vrij duidelijke uitleg hoe je heb kan afstellen zonder moeilijke sleutels ed.
Groet, Sjoerd
nou....goh....daar is hij inderdaad ongelofelijk handig in.....