marktplaats onderdelen/jeep ???

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Robert W

marktplaats onderdelen/jeep ???

Bericht door Robert W »

Na "ons" commentaar op onderdelen/Jeeps is deze rubriek omgedoopt in onderdelen/Jeep. Maar waar de onderdelen voor Land Rovers nu geplaatst moeten worden, ik weet het niet. Er is niet een rubriek onderdelen/Land Rover of onderdelen/terreinauto's of onderdelen/4x4 bij gekomen.

Toch maar weer een berichtje sturen.
Robert W

Re: marktplaats onderdelen/jeep ???

Bericht door Robert W »

Zie onze vorige actie die toch een letter heeft weten te schrappen:

[www.prikpagina.nl]

Maar of we daar nu beter van geworden zijn?
Gert

Bericht door Gert »

Ik vind het allemaal gezeur, accepteer nou gewoon dat de rest van de wereld niet weet wat jeep is.
In mijn ogen komt jeep van GP, oftewel General Purpose.
In de volksmond zal het altijd zo blijven dat landrovers onder de categorie jeep vallen.
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Gezeur? Volgens mij zijn mogelijke kopers en daarmee ook de aanbieders en marktplaats zelf erbij gebaat als zo'n goedgevulde categorie als "onderdelen Land Rover" goed te vinden is. Daar is de hele verdere structuur binnen marktplaats toch ook op gericht? Zo bezien is het toch niet heel gek om als actieve gebruikers en dus belanghebbenden naar verfijning van die structuur te streven?

Overigens wijst veel erop dat de merknaam "Jeep" niet van General Purpose komt. Zie bijvoorbeeld:
[en.wikipedia.org]

Hermen
Robert W

Bericht door Robert W »

Gert, in zijn algemeenheid kan het geen kwaad zo nu en dan wat kritischer in het leven te staan en niet alles maar te nemen zoals het is. Nooit geschoten is altijd mis.
Plaats reactie